maak voor de zekerheid maar 2 busjes verf aan...
70cc
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Re: re
is al een topic overchaly-dude schreef:mijn kilometer teller gaat maar tot 80... stel dat ik met 70cc de 90 km/u ga halen... gaat mijn kilometerteller dan kapot?Eric schreef:De kilometer teller doet het al een tijdje niet meer. Maar als het mooi weer is, en als ik perongeluk haast heb om aan het werk te komen dan haal ik vaak zat auto's in die op de 80kmh weg rijden.
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
Iets met 190cc . Op de dax
Re: re
Alleen dat topic is ruim een week na chaly-dude's reactie gepost...arnold-d schreef:is al een topic overchaly-dude schreef:mijn kilometer teller gaat maar tot 80... stel dat ik met 70cc de 90 km/u ga halen... gaat mijn kilometerteller dan kapot?Eric schreef:De kilometer teller doet het al een tijdje niet meer. Maar als het mooi weer is, en als ik perongeluk haast heb om aan het werk te komen dan haal ik vaak zat auto's in die op de 80kmh weg rijden.
-
mark
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: ZB150
70ccamigo schreef:ok ik denk dat ik wel genoeg weet, mochten er nog meer mensen zijn die ook 70cc rijden, post hier dan aub je setup, dan kan ik nog wat vergelijken. BVD!
50 kop met kleine inlaat
12mm valstroom
vastgezet vliegwiel
3baksemi
70km/h met fluisterpijp
80km/h met brulpijp
wel op een heeeel lang recht stuk
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
70cc honda + 70 ot honda kop
Valstroom carburateur van 17mm
Vervroegend vliegwiel
15/38
Trok voornamelijk hard op en had een top van ong 75-80 .
binnenkort 70cc cilinder, 20mm keihin carb, vvv en een ot ss50 kopje met snelle nokkenas . Ben benieuwd als dat harder optrekt dan met die 70kop en valstroom carb, hoop iig wel 8) ik rijd liever niet te hard op top, 75 hard zat, al hoog genoege boetes
Valstroom carburateur van 17mm
Vervroegend vliegwiel
15/38
Trok voornamelijk hard op en had een top van ong 75-80 .
binnenkort 70cc cilinder, 20mm keihin carb, vvv en een ot ss50 kopje met snelle nokkenas . Ben benieuwd als dat harder optrekt dan met die 70kop en valstroom carb, hoop iig wel 8) ik rijd liever niet te hard op top, 75 hard zat, al hoog genoege boetes
c50 met:
zc72 bamiblok
24mm mikuni carb plus bijpassend spruitstuk.
13-38, pas sinds zondag. De km-teller is kapot dus ik moet de tomtom nog mee nemen voor een toptest. Trekt in ieder geval al lekker op
Met 19mm keihin en 14-39 twv ging de c 80/85, wind tegen met geluk 75. Uiterste top was toen iets van 94 (naast de ss van Erik, uitgerust met fietsteller
)
zc72 bamiblok
13-38, pas sinds zondag. De km-teller is kapot dus ik moet de tomtom nog mee nemen voor een toptest. Trekt in ieder geval al lekker op
Met 19mm keihin en 14-39 twv ging de c 80/85, wind tegen met geluk 75. Uiterste top was toen iets van 94 (naast de ss van Erik, uitgerust met fietsteller

-
Erik..
- Official HVN procrastinator
Toen dacht ik dat mijn blok elk moment kon ontploffen ja, met 90+Chappy schreef:c50 met:
zc72 bamiblok
Met 19mm keihin en 14-39 twv ging de c 80/85, wind tegen met geluk 75. Uiterste top was toen iets van 94 (naast de ss van Erik, uitgerust met fietsteller)

-
laurenspost
- Frequent 4T-MSB visitor
Haha, dat mijn bami 72cc blokje het volhield. Normaal kon ik met die carb, die er toen op, zat niet langer dan een kilometer op volgas rijden. Moet nog steeds die carb eens na kijkenErik.. schreef:Toen dacht ik dat mijn blok elk moment kon ontploffen ja, met 90+Chappy schreef:c50 met:
zc72 bamiblok
Met 19mm keihin en 14-39 twv ging de c 80/85, wind tegen met geluk 75. Uiterste top was toen iets van 94 (naast de ss van Erik, uitgerust met fietsteller)