Honda C320A Pagina 12
woow heftig wanneer was dat? het is bij ons altijd een beetje van oh er is onweer voorspelt en dan komt er niets en dan is het niet voorspelt brandt de halve buurt af(rieten daken)jifu-dax schreef:detail foto's komen nog.wij hebben bliksem inslag gehad en toen is ons modem ontploft zit nu ffe op iemand anders comp.zodra we weer en nieuw modem hebben zet ik ze online.
gr michael
-
jifu-dax
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
dankje,pirtre schreef:dat ding is en blijft de mooiste ss die ik ooit heb gezien 8)
heb weer andere plannen gekregen de dax word voorzien van een usd.
ik vind deze vork iets te iel.
het word een ksr vrokje met g-craft t stuk
meschien met ot stuurhelftjes
maar ik moet hem nog bestellen en als hij binnen is dan gaat hij uiteen want dat goud is oerlelijk dus word hij mooi zwart geanodiseerd.
Voorlopig dus nog zo maar binnenkort weer een andere update
het bouwen houd de hobby leuk
-
Greenballs
- Frequent 4T-MSB visitor
Persoonlijk vind ik een usd vork in een dax echt verschrikkelijk. Je dax past alles mooi bij elkaar.
Je hebt wel gelijk dat je huidige vork een beetje iel is. Persoonlijk zou ik dan voor een grotere vork gaan met dikkere bovenbenen. Een kitaco 30mm bijvoorbeeld. volgens mij zijn er zelfs 32mm varianten van Takegawa te krijgen.
Je hebt wel gelijk dat je huidige vork een beetje iel is. Persoonlijk zou ik dan voor een grotere vork gaan met dikkere bovenbenen. Een kitaco 30mm bijvoorbeeld. volgens mij zijn er zelfs 32mm varianten van Takegawa te krijgen.