hoi
verlichting van mijn daxje net aangesloten maar brand erg zwak wat zou je daartegen kunnen doen dat het wat
feller of harder brand want zo keuren ze hem af.
alvast bedankt.
verlichting brand zwak
voor zit er 6v 25w in achter 6v 38w.
en ja ik heb het frame opnieuw gespoten maar binnen in het frame ben ik niet geweest. en in de koplamp zit een best grote lamp voor klein licht en voor groot licht maar als ik aan de schakelaar draai heeft hij maar twee standen uit of aan dus dat snap ik ook niet helemaal.
en ja ik heb het frame opnieuw gespoten maar binnen in het frame ben ik niet geweest. en in de koplamp zit een best grote lamp voor klein licht en voor groot licht maar als ik aan de schakelaar draai heeft hij maar twee standen uit of aan dus dat snap ik ook niet helemaal.
AAlex schreef:evt vervroegend vliegwiel monteren. heeft sterkere magneten daardoor hogere spanning. mogelijk wel spanningsregelaar nodig
lijkt mij idd massa, of te zware lampjes
sommige mensen vinden ruïnes ook mooi...
honda sleutelaar schreef:iedereen kan beunen
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
38W achterin? Heb je wat knoppen tegelijk ingedrukt of heb je een soort van mistlamp achter? Achter hoort 5W te zitten. Met 5W achter zal je koplamp ook weer een stuk harder schijnen.hondaboy schreef:voor zit er 6v 25w in achter 6v 38w.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.