Ploffer van RobbM
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
waarom heb je er geen buisje in gedaan dan....
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
ja, dus... 
er staat natuurlijk nergens:
het gas moet minimaal 270 graden gedraaid kunnen worden....
er staat natuurlijk nergens:
het gas moet minimaal 270 graden gedraaid kunnen worden....
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Eindelijk! Goed gedaan.RobbM schreef:vandaag was ik de eerst bij het rdw.
8.15 mocht die bij de keur meester komen voor een inspectie rondje.
alles was in orde, was enkel splitpen door de achter as vergeten.
toen moest ik zelf even vol gas over het terrein heen en vol in me remmen gaan. was ook geen probleem.
snel de lampjes testen en weer door.
toen op de rollerbank![]()
daar maakte ik me de meeste zorgen om, aangezien die 55/60 liep.
netjes op de rollerbank gezet en wou hem af geven aan de keurmeester.
maar die wist niet hoe die moest schakelen en hoe was bang dat die het oude beestje kapot maaktje.
eerste officiele run, rustig door tikken naar ze 4, ging iets te snel door ze versnellings heen waardoor die het moeilijk had in ze 4. als nog goed voor een snelheid van 36km/pu en hij liep heel rustig nog op.
toen mocht ik nog een 2de run maken om te kijken hoe hard die echt liep.
lekker hoog in ze toeren door hallen en kwam die precies op 51 km/pu. terwel de shoke er voor de helft opstond.
even staan praten nog en heeft die alle nodige papier werk gedaan, na 2 minuten mocht ik afrekenen en gingen we weer richting huis.
over 5 werk dagen papieren binnen en dan de kenteken plaat laten maken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
NIX schreef:Eindelijk! Goed gedaan.RobbM schreef:vandaag was ik de eerst bij het rdw.
8.15 mocht die bij de keur meester komen voor een inspectie rondje.
alles was in orde, was enkel splitpen door de achter as vergeten.
toen moest ik zelf even vol gas over het terrein heen en vol in me remmen gaan. was ook geen probleem.
snel de lampjes testen en weer door.
toen op de rollerbank![]()
daar maakte ik me de meeste zorgen om, aangezien die 55/60 liep.
netjes op de rollerbank gezet en wou hem af geven aan de keurmeester.
maar die wist niet hoe die moest schakelen en hoe was bang dat die het oude beestje kapot maaktje.
eerste officiele run, rustig door tikken naar ze 4, ging iets te snel door ze versnellings heen waardoor die het moeilijk had in ze 4. als nog goed voor een snelheid van 36km/pu en hij liep heel rustig nog op.
toen mocht ik nog een 2de run maken om te kijken hoe hard die echt liep.
lekker hoog in ze toeren door hallen en kwam die precies op 51 km/pu. terwel de shoke er voor de helft opstond.
even staan praten nog en heeft die alle nodige papier werk gedaan, na 2 minuten mocht ik afrekenen en gingen we weer richting huis.
over 5 werk dagen papieren binnen en dan de kenteken plaat laten maken.
Hondalul!!
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
iig gefeliciteerd!
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
danke danke,rogier schreef:Monkeymadness schreef:jos123 schreef:iig gefeliciteerd!
nu nog enkel wachten op de papieren.
dat zou maximaal 5 werkdagen duren en dan nog kenteken laten maken.
Dan komt er tijdelijk een bami blok(125cc) onder zodat ik dit blok ken reviseren.
welke problemen kom ik tegen als ik er een bamiblok met cdi en elec. starter er onder wil plaatsn?
en dan nog opzoek naar een brul pijp
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
ik weet niet of je 12 of 6v verlichting + accu hebt, maar als dat blok 12v is, moet je dat dus iig veranderen als het wel 6v isRobbM schreef:danke danke,rogier schreef:Monkeymadness schreef:jos123 schreef:iig gefeliciteerd!
nu nog enkel wachten op de papieren.
dat zou maximaal 5 werkdagen duren en dan nog kenteken laten maken.
Dan komt er tijdelijk een bami blok(125cc) onder zodat ik dit blok ken reviseren.
welke problemen kom ik tegen als ik er een bamiblok met cdi en elec. starter er onder wil plaatsn?
en dan nog opzoek naar een brul pijp
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
je moet dan een tussen boompje maken, van 6 volt naar 12 volt, daarop zit de aansluiting van een spanningsregelaar en die van de cdi.RobbM schreef:me eigen blok is 6 volt, me lampjes ook.Monkeymadness schreef:
ik weet niet of je 12 of 6v verlichting + accu hebt, maar als dat blok 12v is, moet je dat dus iig veranderen als het wel 6v is
heb alleen het helle accu systeem er niet in.
je kan er 1 kopen bij de bondt of daxdodo maar die is nog niet af daar moet je nog de gelijkrichter op aansluiten.
kijk in dit topic: http://daxboard.be/viewtopic.php?f=31&t ... lt#p407271 hier staat in hoe je het moet doen.
rogier schreef:je moet dan een tussen boompje maken, van 6 volt naar 12 volt, daarop zit de aansluiting van een spanningsregelaar en die van de cdi.RobbM schreef:me eigen blok is 6 volt, me lampjes ook.Monkeymadness schreef:
ik weet niet of je 12 of 6v verlichting + accu hebt, maar als dat blok 12v is, moet je dat dus iig veranderen als het wel 6v is
heb alleen het helle accu systeem er niet in.
je kan er 1 kopen bij de bondt of daxdodo maar die is nog niet af daar moet je nog de gelijkrichter op aansluiten.
kijk in dit topic: http://daxboard.be/viewtopic.php?f=31&t ... lt#p407271 hier staat in hoe je het moet doen.
moet je daar special zijn aangemeld omdat te kunnen lezen?
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!