Ik kan met mijn motordaxje niet voor een lange tijd 80km per uur rijden.
Asl ik een aantal kilometers vol gas of rond de 80 rij dan krijgt de carburateur te weinig benzine en raakt de vlotterbak leeg.
ik heb vanmorgen de reserve slang direcct vanaf de tank op de carb gezet zodat de benzine niet door een kraantje of wat dan ook en dat het zo snel mogelijk in de carb kan komen, dit hielp niks.
daarna heb ik de vlotter uit de carb gehaald en ben ik een eind zonder vlotter gaan rijden ook dit hielp niks.
Nu weet ik ook zelf even niet hoe ik dit probleem moet oplossen de tank is niet vuil en de benzine slangen zijn gewoon goed.
ik denk dat de carb de boosdoener is maar wat het moet zijn is voor mij een vraag.
Benzine probleem!
-
leon de klein
- Frequent 4T-MSB visitor
-
leon de klein
Het isolator plaatje zit er tussen.NIX schreef:Heb je een isolatorplaatje tussen carb en spruit zitten? En stop anders eens een stukm karton tussen carb en blok (met name cilinder).
Alles is gemonteerd zoals het hoord.
Het rijd nu allemaal al wat beter, waar de benzine de carb in gaat (cd50 carb)heb je hebt een soort boutje met een uitsparing rondom en een gat erdoor (ik ken de naam er niet van) die uitsparing zat niet goed tegenover het buisje waar je je benzine slang om zet dit heb ik veranderd en het loopt al stukke beter hij houd het al langer vol maar toch is het nog niet helemaal over.
ook heb ik de orginele 16mm st50 carb nog even geprobeerd en dan is er nisk aan de hand alleen loopt het zaakje dan niet harder dan 75 of net iets harder.
Het is dus nog niet helemaal over.
-
leon de klein
-
brommerhobby
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Banjo?leon de klein schreef: Het rijd nu allemaal al wat beter, waar de benzine de carb in gaat (cd50 carb)heb je hebt een soort boutje met een uitsparing rondom en een gat erdoor (ik ken de naam er niet van) die uitsparing zat niet goed tegenover het buisje waar je je benzine slang om zet dit heb ik veranderd en het loopt al stukke beter hij houd het al langer vol maar toch is het nog niet helemaal over.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.