Wanneer ik alleen in een klap vol gas geef lijkt het erop alsof ik hem verzuip, hij blubbert en valt uit. Nou heb ik snel gas dus is weinig gas geven nog net te doen alleen wel irritant.. Hoe kom ik hier van af? Of dan toch maar normaal gas aanschaffen
Té grote carb?
Té grote carb?
Ik heb op mijn 50cc CD50 blokje laatst een 18mm carb gezet.. Nu trekt hij op met een lekker tempo en rijd gunstig zestig+
Wanneer ik alleen in een klap vol gas geef lijkt het erop alsof ik hem verzuip, hij blubbert en valt uit. Nou heb ik snel gas dus is weinig gas geven nog net te doen alleen wel irritant.. Hoe kom ik hier van af? Of dan toch maar normaal gas aanschaffen
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Goed afstellen inderdaad, ook met je gasnaald onder andere. Omdat de carb zo groot is moet je de gasnaald laten zakken (clipje omhoog doen) en sproeier moet op volgas goed rijden met liefst bruine bougie.
Het is niet onmogelijk dus, ik reed ook met 20mm op 50cc. Deze wou alleen echt niet stationair lopen, maargoed beetje gas houden bij het stoplicht dan maar.
Het is niet onmogelijk dus, ik reed ook met 20mm op 50cc. Deze wou alleen echt niet stationair lopen, maargoed beetje gas houden bij het stoplicht dan maar.
-
h5speedje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50 - Locatie: Vaassen;einde der beschaving
Re: Thanks
normaal zit er op de ss50m een 19 mm...somige 18mm
Deze carburateur heeft door de bouw al een soort van acceleratiepomp gebeuren erop zitten maar dit werkt op luchtsnelheid ipv met een pomp dus een beetje traag zeg maar...
Als je met het toerental mee dus gas geeft gaat het perfect!!
Deze carburateur heeft door de bouw al een soort van acceleratiepomp gebeuren erop zitten maar dit werkt op luchtsnelheid ipv met een pomp dus een beetje traag zeg maar...
Als je met het toerental mee dus gas geeft gaat het perfect!!
Dit voorkomt dat je op topsnelheid het ding in de 1 trapt en daardoor het wegdek gaat beschadigen....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....