C
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
even serieus, na al dat werk van je oom is het eigelijk wel zonde om het frame niet serieus aan te pakken. laat het frame stralen en coaten of verzinken. dan heb je de rest van je leven lol van het frame. als je hem nu in de grondverf gaat zetten gaat het metaal daaronder weer lekker roesten en rotten. dan heb je over een paar jaar weer rotte plekken in je frame.
TWD for life!
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
daarom zal Jolijn nu wel een leen-frame gebruiken....nitelife schreef:even serieus, na al dat werk van je oom is het eigelijk wel zonde om het frame niet serieus aan te pakken. laat het frame stralen en coaten of verzinken. dan heb je de rest van je leven lol van het frame. als je hem nu in de grondverf gaat zetten gaat het metaal daaronder weer lekker roesten en rotten. dan heb je over een paar jaar weer rotte plekken in je frame.
maar Jolijn moet ook nog proefboeken.....niek is ik schreef:ow dat wist ik niet....
Nouja, zorgt joost voor bier ?
ik zeg, die kunnen we in 1 avond in elkaar hebben.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
en als ik het goed begrijp heb jij geregeld dat ik bezigheid terapie krijg en wij dat ding in elkaar gaan zetten ?
Wil trouwens wel de donderdag weer terug zijn, anders moet ik in ommen een heel meer bij elkaar huilen omdat ik gezakt ben.
Doe ik dat liever in Westervoort, die heeft nog geen meer.
Wil trouwens wel de donderdag weer terug zijn, anders moet ik in ommen een heel meer bij elkaar huilen omdat ik gezakt ben.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Ok Niek.niek is ik schreef:en als ik het goed begrijp heb jij geregeld dat ik bezigheid terapie krijg en wij dat ding in elkaar gaan zetten ?
Of je ben scheel Of de mensen aan de dijk zijn ook gezakt...

maarum we kunnen dus blijven tot donderdagochtend.....
jeuj lekker Jolijns toppic volspammen....
-
rise and shine
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik wil hem lekker helemaal in de epoxy zetten, dat spul is echt prachtig. Ik gebruik het tegenwoordig echt overal voor, maar eenmaal behandeld met dat spul gat het echt niet meer meer rottennitelife schreef:even serieus, na al dat werk van je oom is het eigelijk wel zonde om het frame niet serieus aan te pakken. laat het frame stralen en coaten of verzinken. dan heb je de rest van je leven lol van het frame. als je hem nu in de grondverf gaat zetten gaat het metaal daaronder weer lekker roesten en rotten. dan heb je over een paar jaar weer rotte plekken in je frame.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
broodkorst
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: 7 wielen, 4 cilinders
Dat wil ik ook.chaly-dude schreef:Ze willen gewoon dat je (C50) nog jaren kan blijven rijdenJolijn schreef:O ik was eigenlijk van plan om hem weer helemaal te laten verroesten tot het achterkantje er weer af valt, en er dan grondverf overheen te kwasten. Stelletje gekken!Dat ding wordt super, maakt u geen zorgen!