Honda Z50A K3 Motormonkey

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
geurvreter
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door geurvreter »

Nee, zo'n klein ding mag best een opvallend kleurtje hebben. Ik vind de oranje versie wel wat hebben. Zoals ie nu is, is ook best leuk
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

ml03zl schreef:Precies, lekker laten zo. Wel je kentekenplaat iets rechter zetten.

Is dat trouwens de Bilderdijklaan?
Zoals hij nu is, blijft het sowieso niet, omdat de lak niet zo mooi is en ik graag andere stickers wil (van de K3, zoals ze origineel op horen). Deze kleur is wel appart, maar niet echt mijn smaak.

De kentekenplaat zit redelijk schuin, binnenkort maar eens naar kijken of ik die nog wat aanpas. Het ding is natuurlijk vrij laag, dus als je er achter rijdt of als je geflitst wordt, is alles wel te lezen.

En het is niet de Bilderdijklaan. Bijna goed....(zijstraat :wink: )

Topsnelheid is nu net 95 km/h schat ik. Ik weet niet of die skyteam tellertjes van een motomonkey goed zijn. Ik ben nu nog aan het inrijden en ik neem nog een groter voortandwieltje. Maar rond die snelheid zal het wel blijven denk ik, gezien de 8 inch en ervaringen van andere mensen met dit blok.
RobHonda
The 4T-MSB is my life!

Bericht door RobHonda »

ik zou t kleurtje metallic maken.. dat is toch leuker vind ik altijd
verder leuk bezig ben benieuwd naar t eindresultaat
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

RobHonda schreef:ik zou t kleurtje metallic maken.. dat is toch leuker vind ik altijd
verder leuk bezig ben benieuwd naar t eindresultaat
Ik vind het altijd moeilijk in te schatten hoe het dan uiteindelijk staat. Voor kleuren is dat al redelijk lastig, maar met metallic of niet metallig nog meer.

De mini trail stickers zijn reeds besteld bij Luc de Bondt en ik ben nu bezig met het ontwerp van de rest van de stickers en het zijplaatje, waar normaal de originele uitlaat hangt.
Cromlech
Frequent 4T-MSB visitor
Contacteer:

Bericht door Cromlech »

mooi filmpje, was je toevallig niet op weg naar de mac? :lol:
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

Cromlech schreef:mooi filmpje, was je toevallig niet op weg naar de mac? :lol:
En was jij die dwaas die opeens in die levengevaarlijke middenberm stond... :wink:
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

Ondertussen nieuw pijpje binnen. Yoshimura type 2 in plaats van de Over Alu Oval. Hier ter vergelijking:

Afbeelding
Afbeelding

Ondertussen bezig met de laatste voorbereiding voor het spuitwerk. Dat wordt waarschijlijk na Bobby. Nu nog wat beugeltjes maken, zijkapjes, stickers en wat klein grut. Hier het idee van de voorkant:

Afbeelding

Het zit allemaal nog een beetje schuin. Beetje proberen, boren, buigen, proberen etc.

Kleurcombinatie wordt oranje/zwart/alu/chroom/grijs.

Binnenkort meer pics!
jifu-dax
Frequent 4T-MSB visitor
Contacteer:

Bericht door jifu-dax »

hey word leuk maar heb je geen probs bij het inveren van je voorvork?
martijn hage
4T-MSB beginner

Bericht door martijn hage »

zo te zien zit het net genoeg naar voren dat het er presies langs gaat.
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

Beugel moet nog iets korter, want hij raakt nu net mijn beentjes bij sterk inveren. Dit wordt wel het idee.

Snelheid is rond de 95-100 km/h.

8 inch is niet te klein. Juist voor gekozen zodat het een beetje klein blijft, zoals een monkey hoort te zijn. Daarentegen steekt iedereen 10 inch als ze gaan tunen. Dat kan mooi zijn, maar dan moet de rest van de moto ook wel voor aangepast zijn, wil het niet buiten proporties worden.

Ik wil mijn a-tje klein houden.

Enne, Hazebroeklaan....ook niet, helaas :wink:
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

nielspbr schreef:Hint voor degenen die de locatie proberen te gokken;
Het filmpje heet live@amersfoortseweg.

Toch wel grappig dat je met ongeveer dezelfde setup op 8inch even hard loopt als m'n 10inch pbr
Ze proberen de locatie waar de foto's zijn genomen te gokken, niet die van het filmpje :wink:

Jij rijdt toch ook VM26? Dan zou je wel harder moeten kunnen gaan met 10 inch. Mijn vriending reed met monster 120 en VM26 105 km/h op een takegawa teller.
Berry
4T-MSB addict

Bericht door Berry »

nielspbr schreef:Ik heb wat meer gewicht mee te slepen en meer luchtweerstand dan je vriendin :wink:
windje mee kwam ik ook aan de 105
Ja idd, niet aan gedacht :P
Plaats reactie