Saik0 schreef:Wie heeft met z'n dax iets gekopt dan? Die speciale voorvork met onderpoten in de L vorm.
ik weet niet wie, maar ik geloof dattie een fietspaaltje in een tunnel heeft gekust.
Saik0 schreef:Wie heeft met z'n dax iets gekopt dan? Die speciale voorvork met onderpoten in de L vorm.
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
arnold-d schreef:Ook weer thuis ja, ik kreeg na het stunten opeens een flinke dip, behoorlijk moe enzo.
ook op de snelweg meerdere malen over de vluchtstrook gegaan, net niet een golf geraakt![]()
Maar ik heb vannacht maar 3uur in de auto gelegen, niet kunnen slapen, en om half 6 er al klaar wakker uit komen![]()
Leuke rit ja, jammer dat de 1e dax 100m van de hdd al tegen een weg versmalling aan reed![]()
Ik ook die dax met verbogen voorvork stond er sneu bij maarja gelukkig is het te maken en maakt hij het zelf wel goed.Lejon schreef:ja inderdaad gelukkig zijn zn verwondingen snel behandeld. Vond het wel een sneu gezicht die man op zn kapotte brommer op het terrein.
Ik was Bob iig veel mentale en lichamelijke beterschap
Ja sorry wij hadden het echt gehad en zeiden dat we gingen jij was nog in dubio maar later zagen we je wegrijden dus zijn we maar gegaan.Matr schreef:Ik ben een uurtje geleden thuis aangekomen. Fantastisch weekend gehad, organisatie, bedanktJammer genoeg uiteindelijk toch in mijn eentje naar huis moeten rijden, maar daardoor wel flink door geboekt. De rit duurde verder wat langer dan ik hoopte, door eindeloos gekloot rond Amsterdam Zuid Oost. Wel nog nét op tijd thuis gekomen voor het eten
Oh en nog een speciaal bedankje aan Maurijn, voor het fixen van mn schijfrem, Bart, voor het vastmaken van mijn zijstandaard nadat het boutje was afgebroken en Simon voor het mij op weg helpen op de terugweg!
Haha klopt hoor, no offense bedoeld. Ik wist wel dat sommige van jullie al zouden gaan, ik dacht dat die anderen die naar Zaandam zouden gaan nog bleven, maar die kon ik later niet meer vinden.Lejon schreef:Ja sorry wij hadden het echt gehad en zeiden dat we gingen jij was nog in dubio maar later zagen we je wegrijden dus zijn we maar gegaan.Matr schreef:Ik ben een uurtje geleden thuis aangekomen. Fantastisch weekend gehad, organisatie, bedanktJammer genoeg uiteindelijk toch in mijn eentje naar huis moeten rijden, maar daardoor wel flink door geboekt. De rit duurde verder wat langer dan ik hoopte, door eindeloos gekloot rond Amsterdam Zuid Oost. Wel nog nét op tijd thuis gekomen voor het eten
Oh en nog een speciaal bedankje aan Maurijn, voor het fixen van mn schijfrem, Bart, voor het vastmaken van mijn zijstandaard nadat het boutje was afgebroken en Simon voor het mij op weg helpen op de terugweg!
De zoen van mo natuurlijk wie wil der nou niet eennielspbr schreef:Spaken door de achterband gegaan na z'n stoppie? (Bijna op z'n noten)
Was ie nu rood van de zon of van de zoen van Mo![]()

Ik ga maar eens facebook aanmaken.Eric schreef:Mooie dag gehad en dat terwijl ik geen meter van de ritten heb gereden... Ik vond het wel best lekker onder die brug in de schaduw.
Mijn foto's:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2048583