Daar ben ik dus naar op zoek, op daxdodo hebben ze geen foto's en rovaza heeft alleen scooterlook handvatten en die vind ik zo ontzettend lelijk. Ik ga namelijk mijn buddy opnieuw laten bekleden in het bruin leer met een wit briesje en witte band dus daar passen ze dan mooi bij.
Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden?
bruin leren handvatten
bruin leren handvatten
Op waterfiets, rijmt helemaal niets!
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: bruin leren handvatten
Bij een HD/sjopper verkoper?
Zijn die binnenmaten allemaal hetzelfde dan? Ik vind ze namelijk ook van fietsen (chopperdome.nl). Maar die moeten haast wel smaller zijn. Wel een goeie tip trouwens, ik ga ook nog wel even langs een motorzaak.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Alles wat ik hier rond heb zwerven is 22mm. (Meten is weten)
Let wel op de gashendel.
Denk dat als je een org ss of dax gashendel hebt dat deze dikker is als een snelgas kitje
Denk dat als je een org ss of dax gashendel hebt dat deze dikker is als een snelgas kitje
-
CB-viguur
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
en dan heb je over het algemeen ook nog 2 verschillende lengtes in handvatten.mr.chaly schreef:Let wel op de gashendel.
Ik heb evt nog wel wat aan witte handvatten, old-school gran turismo's
De standaard handvatten die ik er nu op heb zitten (dax) zijn in ieder geval van dezelfde lengte. Probleem is, is dat ik op brommer sites alleen maar lelijke scooter vatjes vind. Kent iemand een motor-web-winkel?