Mmh, daar heb ik overheen gelezen of dat is pas aangepast.jeroenhonda schreef:Hij vraagt anders iets minder dan 3000, vind ik wel mooi prijsjechaly-dude schreef:Zeker mooi. Wel veel geld 4000 euro.
Maar 'veel geld' is iets anders dan 'duur' hè
Mmh, daar heb ik overheen gelezen of dat is pas aangepast.jeroenhonda schreef:Hij vraagt anders iets minder dan 3000, vind ik wel mooi prijsjechaly-dude schreef:Zeker mooi. Wel veel geld 4000 euro.
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Goed op droogtescheurtjes controleren (mocht je ermee gaan rijden)Thom schreef:banden van 38 jaar oud,,, zullen die nog goed zijn ?![]()
wel lief apparaat.
Edo schreef:Een condoom van 38 jaar oud gooi je ook in de prullenbak, dus die band is ook wel klaar.
Kortom mijn brommer ?Eric schreef:Wat een gezeik weer zeg. Als die band gewoon goed is dan is die goed..... Moet je gewoon bekijken als je daar bent. Als je het niet weet en je gaat gewoon uit van een foto, dan weet je niets en kan je beter niets zeggen. Ik was blijkbaar even vergeten dat hier alleen versleutelde bagger bakken met een motosport, motip bubbel lak voor weet ik het hoeveel geld gewaardeerd worden.
Eric schreef:Wat een gezeik weer zeg. Als die band gewoon goed is dan is die goed..... Moet je gewoon bekijken als je daar bent. Als je het niet weet en je gaat gewoon uit van een foto, dan weet je niets en kan je beter niets zeggen. Ik was blijkbaar even vergeten dat hier alleen versleutelde bagger bakken met een motosport, motip bubbel lak voor weet ik het hoeveel geld gewaardeerd worden.
Ja, ouwe moppersmurf. Zelfs al heb je gelijk.john schreef:Eric schreef:Wat een gezeik weer zeg. Als die band gewoon goed is dan is die goed..... Moet je gewoon bekijken als je daar bent. Als je het niet weet en je gaat gewoon uit van een foto, dan weet je niets en kan je beter niets zeggen. Ik was blijkbaar even vergeten dat hier alleen versleutelde bagger bakken met een motosport, motip bubbel lak voor weet ik het hoeveel geld gewaardeerd worden.
he snor. doe eens lief..