Hier alvast een sneak preview :

I'll keep you posted ..
Gr.
Thijs

Nee, dan was het 5 jaar geleden al gebeurdRonaldo schreef:Toevallig eigen spuitbedrijf?!
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.

Hey August,August schreef:Hey Thijs, mooi om te zien dat die oude Chaly weer op de weg komt!
Dat zei ik dus al ... ivm veringciebie schreef:die uitlaat beugel moet zoiezo naar boven, als je het zo houdt gaat het boeltje stuk na een tijd! die achterbrug beweegt
Denk dat dit weg is als je de uitlaat op de juiste plek vast maakt. Nu is je "vering" aan de rechterkant namelijk harder door de fixatie middels je uitlaat.Thijs schreef: De brommer rijd heerlijk alleen heb ik het idee dat ik wat naar rechts moet 'leunen' om mooi rechtuit te rijden, zal wellicht met de uitlijning te maken hebben dus daar gaan we nog 's naar kijken.
Minder hard en lagere toeren klinkt een beetje tegenstrijdig...Thijs schreef: Top ligt op 87km/h en ik zou liever minder hard gaan en lagere toeren hebben op 60/65 km/h dus wat word nog eens naar de tandwielverhouding kijken.
Thanx,F!MO schreef:Minder hard en lagere toeren klinkt een beetje tegenstrijdig...