subrit brommers vanuit 's-Hertogenbosch (animo?)

Bespreek hier het tofste evenement van het jaar. De HondaDag 2012. Georganiseerd door de Honda 4-takt oldtimer bromfietsen Vereniging Nederland.
Plaats reactie
ss124superbike
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 jan 2008 21:47
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

subrit brommers vanuit 's-Hertogenbosch (animo?)

Bericht door ss124superbike »

Als er animo is voor 4takters uit den bosch en omstreken,zal er een georganiseerde subrit gereden worden.
Anders vertrek ik ook vanuit den bosch,maar nu kunnen we mischien samen rijden met n groep.

de opties zijn verzamelen bij het worldskatecenter,zie http://www.worldskatecenter.com voor locatie.
Daar kunne we in alle vroegte afspreken.er zal koffie klaar staan en iets erbij.ik trakteer(geen alcohol!!)
of we spreken op een nader af te spreken plek af,mijn voorkeur is maaspoort,parkeerplaats lokerenpassage(den bosch noord),omdat ik de Hedelse brug wil nemen over de maas en ik woon in de maaspoort:)

Vertektijd tussen 9 uur en half 10(in overleg?)
Groeten Rutger
uit brabant

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: subrit brommers vanuit 's-Hertogenbosch (animo?)

Bericht door René »

M'n SL rijdt helaas nog niet. Anders was ik wel meegereden. Weet eigenlijk of nog verder iemand gaat vanuit Veghel??

Erik..
Official HVN procrastinator
Berichten: 360
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:52
Locatie: Nijmegen

Re: subrit brommers vanuit 's-Hertogenbosch (animo?)

Bericht door Erik.. »

Ik kom later, met de auto. Verder is het viertakt gebeuren in Veghel best dood. Ik denk wel dat Micheal (jifu dax) gaat, maar hoe en wanneer hij AANRIJD is mij een raadsel.
Afbeelding

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: subrit brommers vanuit 's-Hertogenbosch (animo?)

Bericht door René »

Erik.. schreef:Ik kom later, met de auto. Verder is het viertakt gebeuren in Veghel best dood. Ik denk wel dat Micheal (jifu dax) gaat, maar hoe en wanneer hij AANRIJD is mij een raadsel.
Ga je vanuit veghel? Hoe laat ga je weer terug?

Plaats reactie