Hallo,
Ik heb na even zoeken een remtrommel van een CB350 gekocht, deze moet ingespaakt worden in een originele 17" velg tussen de originele voorvork.
Ik dacht dat de vader van jifudax een SS heeft met deze remtrommel. Wat is de makkelijkste oplossing om deze te centreren in de voorvork? breder H-stuk...?
Heeft iemand hier dat al eens gedaan?
grotere remtrommel vs SS50
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: grotere remtrommel vs SS50
een klein eindje van de trommel af draaien aan de kant waar niets aan de trommel zit. dan een busje maken om hem tussen de poten te zetten
vervolgens in spaken. je trommel zit op deze manier niet in het midden van de vork dus daar mee moet je rekening houden met het inspaken en spaken bestellen
vervolgens in spaken. je trommel zit op deze manier niet in het midden van de vork dus daar mee moet je rekening houden met het inspaken en spaken bestellen
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
je wil zeggen langs de rechterkant? dus waar de oliekeerring zit?
want als ik hem tussen de benen steek zou hij net de andere kant uit moeten(een 5mm).
en wat doe ik met de vooras? deze is 15mm tov de originele 10mm
want als ik hem tussen de benen steek zou hij net de andere kant uit moeten(een 5mm).
en wat doe ik met de vooras? deze is 15mm tov de originele 10mm
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
dat is juist wat ik zeg aan de kan van de kering moet een 2mm volgens mij er af en dan een bus maken om hem op te sluiten.
het as gat kleiner maken moet je gewoon met een hol pijpje doen buiten diameter 15mm en binnen diameter 10mm het buisje mag niet uit steken want anders klemt hij op de bus in plaats van de lagers.
het as gat kleiner maken moet je gewoon met een hol pijpje doen buiten diameter 15mm en binnen diameter 10mm het buisje mag niet uit steken want anders klemt hij op de bus in plaats van de lagers.
ik praat niet alleen maar poep
-
CB-viguur
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
goh, waar heb jij die wijsheden vandaanbutt head schreef:dat is juist wat ik zeg aan de kan van de kering moet een 2mm volgens mij er af en dan een bus maken om hem op te sluiten.