4 takt 50 cc opvoeren

Voor de snelle jongens en meisjes onder ons.
The Bleeder
4T-MSB beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2016 11:05
Bezit: CB50F
CB50J
CB500

Re: 4 takt 50 cc opvoeren

Bericht door The Bleeder »

Hallo, ik ben nieuw hier omdat ik op zoek ben naar de beste persoon in Nederland die me kan helpen om m'n CB50 zo snel mogelijk te maken zonder het aantal cc te verhogen? Ik ga namelijk meedoen aan een belachelijke race voor het eerst in m'n leven ergens in de bergen van zuid frankrijk. Wie heeft er goeie tips voor me Alvast enorm bedankt! Arne.

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: 4 takt 50 cc opvoeren

Bericht door apae01 »

Doe eens een search op CB50 op dit forum? Er is redelijk wat geschreven over de manieren om die op te voeren met standaard spullen.

Als het je gaat om serieuze tuning buiten wat mogelijk is met uitlaten, vliegwielen, carburateurs en nokkenassen wisselen, dan is Ronald (CB-viguur) degene die je moet hebben. Hij heeft geraced met een CB50, en doet ook tuning-werk voor derden.
In the beginning there was nothing, which exploded.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: 4 takt 50 cc opvoeren

Bericht door butt head »

apae01 schreef:Doe eens een search op CB50 op dit forum? Er is redelijk wat geschreven over de manieren om die op te voeren met standaard spullen.

Als het je gaat om serieuze tuning buiten wat mogelijk is met uitlaten, vliegwielen, carburateurs en nokkenassen wisselen, dan is Ronald (CB-viguur) degene die je moet hebben. Hij heeft geraced met een CB50, en doet ook tuning-werk voor derden.
en hij is een serieus snelle jongen op die cb'tjes
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Plaats reactie