[08-07-2017] HVN Brommerpull!

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door stoterstangen90 »

nielspbr schreef:Materiaal genoeg, maar dat gaat niet de bagger in zolang het nog in mijn eigendom is.
Ook publiek is welkom.
Afbeelding

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door stoterstangen90 »

Overigens hoop ik dat de organisatie nog gaat terugkomen op dit besluit.
Dit is namelijk echt killing voor zo'n evenement in de toekomst.

Iets langer van te voren aankondigen zou ook nog kunnen helpen.
Nu was het amper anderhalve maand van te voren bekend.
Afbeelding

hotroddax
4T-MSB addict
Berichten: 701
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Bezit: Skyteam DX
C50
CT90
ST50
CRF50
ATC110
CB77
Locatie: Haarlem

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door hotroddax »

Dan wordt bouwen voor mensen met een drukke agenda bijna onmogelijk. Ik had graag wat gebouwd, nu ging het helaas niet.
ja dit is dus het broertje van bart.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door stoterstangen90 »

hotroddax schreef:Dan wordt bouwen voor mensen met een drukke agenda bijna onmogelijk. Ik had graag wat gebouwd, nu ging het helaas niet.
Dat inderdaad.
De pullnoof zou ik deze week inelkaar zetten. Ik begrijp dat dat geen zin meer heeft.

Ik wil voor een nieuwe datum pleiten, laagdrempeliger, minder poespas (een barbeque is natuurlijk wel leuk, maar vergt extra voor de organisatie. In Lunteren zit ook een snackbar.)
Afbeelding

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door john »

in het najaar weer proberen zou ik zeggen!, dan is het toch bagger weer :D
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door René »

Er moesten kosten worden gemaakt voor de voorzieningen. Die kosten werden met dit aantal wel erg hoog en niet te verantwoorden. We denken idd na over een editie later dit jaar zonder poespas.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door stoterstangen90 »

Kan die editie ook langer van te voren aangekondigd worden?
Afbeelding

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door René »

Mocht het doorgaan zal ik het hier zo snel mogelijk posten. Of het doorgaat weet ik nog niet. Er zijn momenteel ook andere zaken die veel tijd van het bestuur opeisen. Zoals het jubileumboek en het Texel weekend.

De brommerpull stond trouwens al op de papieren kalender. Onder de noemer Hondadag The Contest. Ivm met terrein hebben we dat een week moeten vervroegen. Erg jammer dat het nu helemaal niet door gaat.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door NIX »

Ach, er wordt in elk geval wat geprobeerd. Alleen als je niets doet kan niets mislukken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door stoterstangen90 »

René schreef:Mocht het doorgaan zal ik het hier zo snel mogelijk posten. Of het doorgaat weet ik nog niet. Er zijn momenteel ook andere zaken die veel tijd van het bestuur opeisen. Zoals het jubileumboek en het Texel weekend.

De brommerpull stond trouwens al op de papieren kalender. Onder de noemer Hondadag The Contest. Ivm met terrein hebben we dat een week moeten vervroegen. Erg jammer dat het nu helemaal niet door gaat.
Tja, bouwen kost eenmaal tijd. Je gaat niet je goeie brommer wagen aan een brommerpull. Dat is niet verstandig.
Afbeelding

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door René »

stoterstangen90 schreef:
René schreef:Mocht het doorgaan zal ik het hier zo snel mogelijk posten. Of het doorgaat weet ik nog niet. Er zijn momenteel ook andere zaken die veel tijd van het bestuur opeisen. Zoals het jubileumboek en het Texel weekend.

De brommerpull stond trouwens al op de papieren kalender. Onder de noemer Hondadag The Contest. Ivm met terrein hebben we dat een week moeten vervroegen. Erg jammer dat het nu helemaal niet door gaat.
Tja, bouwen kost eenmaal tijd. Je gaat niet je goeie brommer wagen aan een brommerpull. Dat is niet verstandig.
Ik zal het meenemen als feedback. Echter hoop ik wel op een beetje begrip. Dat er een evenement aan kwam was al bekend. Op de papieren kalender stond al een Hondadag - The Contest aangekondigd. Het evenement staat ook al een aantal maanden op de evenementen kalender op de website.

In de nieuwsbrief van maart hebben we nog een oproep gedaan voor een organisator van de weiland cross. Uiteindelijk heeft alsnog het bestuur het zelf moeten doen.

Dat we niet eerder aan de marketing konden beginnen kwam doordat de Hondadag al onze aandacht en tijd opslok.

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door René »

NIX schreef:Ach, er wordt in elk geval wat geprobeerd. Alleen als je niets doet kan niets mislukken.
Ja inderdaad. Maargoed, ook hier leren we weer van. Ik denk dat dit alsnog nog wel een vervolg gaat krijgen. Waarschijnlijk in een iets andere vorm. Niet dit jaar, dan wel volgend jaar.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [08-07-2017] HVN Brommerpull!

Bericht door stoterstangen90 »

We houden de pullmonsters en de pullslee inelkaar.
Afbeelding

Plaats reactie