Marktplaats adv

Hier kun je praten over je honda.
carel
4T-MSB addict
Berichten: 531
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:47
Bezit: ss50
c320s
Locatie: Utrecht

Re: Marktplaats adv

Bericht door carel »

Tis gewoon een mooie brommer, blijven.
h2o op ss50

Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Marktplaats adv

Bericht door nielspbr »

Het beantwoord wel aan de officieel nederlandse omschrijving fiets met hulpmotor. Net een spartamet.

Online
Gebruikersavatar
wim V8
Kill me please, I'm trapped here!
Berichten: 3955
Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily)
Locatie: Castricum

Re: Marktplaats adv

Bericht door wim V8 »

Dat deden alle brommers.
Met zo'n raar trapstel.

Ik had(in 1985) een Ciao, ss50 en zundapp.

Toen het plots niet meer verplicht was ging bij de ss en zundapp die zooi er af en de vuilbak in en kwamen er gewone voetsteunen onder
bij zundapp een heel gedoe, want je blok ging zoals het origineel hoorde naar achter(trapstel zat tussen frame en blok) dus de voorste bovenste motorsteun moest je een korte voor bestellen anders hing je blok schuin naar beneden.
Bij de ciao trok je gewoon de trapas er uit en gingen je voeten op het frame.

Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door Jurrien »

Gooische Honda schreef: 16 aug 2018 20:50 Ok ok, we gaan er tegenin. Ik ben tegen al zou dat in mijn eentje moeten zijn. jij veroorzaakt polarisatie binnen een groep, gevaarlijk want hierbij zit gelijk je zwakte n.l. wantrouwen. Je stuurt per definitie aan op een conflict! en aan je eis zal geen gehoor worden gegeven.
Je voelt je bedreigd in deze tijd en gaat voor je patstelling langzaamaan escaleert dit en zal je de bühne op moeten, je zal in de eerste lijn winnen want ik ben een gematigd leider met louter positieve berichtgevingen en die doen het helaas altijd slechter als jou negatieve berichten en geruchten, exact volgens het model en de geschiedenis maarrrrrrr.
Klap je geschiedenisboek eens open en lees! in elk tijdsvak van onze historie staan wel div. voorbeelden, nee we gaan hiervoor niet terug naar het jaar 700 maar gewoon een incident van een groep 'sympathieke' mensen die hun volk een auto wilden geven. Zeg maar 1938, je staat er goed voor in vergelijkbaar voorbeeld. Toch ontstaan er al aardig wat breuken in je achterban want ja... hoe ga je nu met die halfautomaatjes om? Mogen ze meedoen alleen in een specifieke kleur? moeten ze verbannen, of erger, vernietigd worden? veel gesprekstof binnen jou gelederen en ik rij en strooi verwarring want ik pap met alles aan, semi- automaat of schakel. Papa vindt alles leuk. en de oorlog moet nog beginnen?
Ja gaat door en trekt een harde lijn 'alleen met de voetjes schakelen en de rest is het kaf'. Nou daar ga je. Mensen vertrekken en wie zich bij je voegt gaat op dat moment voor het gewin en koopt snel een voet schakelapparaat (daar win je de oorlog niet mee) dat gaat voor rumoer zorgen. Maar in jouw groep zitten ook mannekes die alles hebben verzameld vanuit vroeger en eerdere conflicten... hoe moet dit nou? men voelt zich niet meer serieus. Men wordt achterdochtig want al je parades worden gereden door moe geworden schakelende voetjes. Ook ziet en spreekt de media er schande van dat jij voor deze breuk hebt gezorgd, toch zet je door. Er worden acties gehouden van zuivering binnen jou groep en zelf laat je je omringen door mannen ter beveiliging rijdend op SS-jes. Je ziet het! het wordt een lang verhaal... laten we maar stoppen.
Uiteindelijk kom je voor een tribunaal en zal je door de straten worden voortgetrokken op een ouwe mestkar besmeurd met pek en veren getrokken door wat PF50-jes en varianten, maar ik ben niet zo van dat geweld en vergeef graag. Je mag gewoon weer bij onze groep aansluiten alleen met de harde eis dat je al jouw uitspraken alleen intern voert, tevens zal er een prachtige Amigo op je rug getatoeëerd worden met de daaronder de tekst 'humble on vending machines'. Je schakelmopeds moet je inleveren en aan mij geven want die passen goed tussen mijn automaat Novio en schakel SS50. Daarna drinken we samen bier, schroeien we een varken en roken dikke Havana's weg onder een prachtige sterrenhemel. Polarisatie... dacht het ff niet ;)
Wat een maftoeter!
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Marktplaats adv

Bericht door gonzo »

Ik weet niet eens wat poralisatie is dus meng me er ff niet mee in. Mijn mening.... alles wat niet op stroom loopt is mijn lotgenoot....
Try and die techniek....... love it.

Online
Gebruikersavatar
wim V8
Kill me please, I'm trapped here!
Berichten: 3955
Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily)
Locatie: Castricum

Re: Marktplaats adv

Bericht door wim V8 »

Veel ss spul

Advertenties van Boy
http://www.marktplaats.nl/link/zoeken?s ... ialbuttons

Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869

zeebaarsje
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 jun 2015 16:45
Bezit: Honda C50 1971
Locatie: Enschede, Den Haag

Re: Marktplaats adv

Bericht door zeebaarsje »

Gooische Honda schreef: 16 aug 2018 20:50 Ok ok, we gaan er tegenin. Ik ben tegen al zou dat in mijn eentje moeten zijn. jij veroorzaakt polarisatie binnen een groep, gevaarlijk want hierbij zit gelijk je zwakte n.l. wantrouwen. Je stuurt per definitie aan op een conflict! en aan je eis zal geen gehoor worden gegeven.
Je voelt je bedreigd in deze tijd en gaat voor je patstelling langzaamaan escaleert dit en zal je de bühne op moeten, je zal in de eerste lijn winnen want ik ben een gematigd leider met louter positieve berichtgevingen en die doen het helaas altijd slechter als jou negatieve berichten en geruchten, exact volgens het model en de geschiedenis maarrrrrrr.
Klap je geschiedenisboek eens open en lees! in elk tijdsvak van onze historie staan wel div. voorbeelden, nee we gaan hiervoor niet terug naar het jaar 700 maar gewoon een incident van een groep 'sympathieke' mensen die hun volk een auto wilden geven. Zeg maar 1938, je staat er goed voor in vergelijkbaar voorbeeld. Toch ontstaan er al aardig wat breuken in je achterban want ja... hoe ga je nu met die halfautomaatjes om? Mogen ze meedoen alleen in een specifieke kleur? moeten ze verbannen, of erger, vernietigd worden? veel gesprekstof binnen jou gelederen en ik rij en strooi verwarring want ik pap met alles aan, semi- automaat of schakel. Papa vindt alles leuk. en de oorlog moet nog beginnen?
Ja gaat door en trekt een harde lijn 'alleen met de voetjes schakelen en de rest is het kaf'. Nou daar ga je. Mensen vertrekken en wie zich bij je voegt gaat op dat moment voor het gewin en koopt snel een voet schakelapparaat (daar win je de oorlog niet mee) dat gaat voor rumoer zorgen. Maar in jouw groep zitten ook mannekes die alles hebben verzameld vanuit vroeger en eerdere conflicten... hoe moet dit nou? men voelt zich niet meer serieus. Men wordt achterdochtig want al je parades worden gereden door moe geworden schakelende voetjes. Ook ziet en spreekt de media er schande van dat jij voor deze breuk hebt gezorgd, toch zet je door. Er worden acties gehouden van zuivering binnen jou groep en zelf laat je je omringen door mannen ter beveiliging rijdend op SS-jes. Je ziet het! het wordt een lang verhaal... laten we maar stoppen.
Uiteindelijk kom je voor een tribunaal en zal je door de straten worden voortgetrokken op een ouwe mestkar besmeurd met pek en veren getrokken door wat PF50-jes en varianten, maar ik ben niet zo van dat geweld en vergeef graag. Je mag gewoon weer bij onze groep aansluiten alleen met de harde eis dat je al jouw uitspraken alleen intern voert, tevens zal er een prachtige Amigo op je rug getatoeëerd worden met de daaronder de tekst 'humble on vending machines'. Je schakelmopeds moet je inleveren en aan mij geven want die passen goed tussen mijn automaat Novio en schakel SS50. Daarna drinken we samen bier, schroeien we een varken en roken dikke Havana's weg onder een prachtige sterrenhemel. Polarisatie... dacht het ff niet ;)
mand

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: Marktplaats adv

Bericht door john »

Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Online
Gebruikersavatar
wim V8
Kill me please, I'm trapped here!
Berichten: 3955
Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily)
Locatie: Castricum

Re: Marktplaats adv

Bericht door wim V8 »

XR80 op MP3

onderdelen Honda xr 75/80 oldtimer viertakt crossmotor bj 7
€ 595,00
http://link.marktplaats.nl/m1320590593? ... ialbuttons

Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Marktplaats adv

Bericht door nielspbr »

Bij onze zuiderburen tot morgen een uur of zes s'avonds: https://www.vlavem.com/Alle-kavels/924/Veiling

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Marktplaats adv

Bericht door gonzo »

Sohee..... en daar komt nog commisie bovenop :shock:
Try and die techniek....... love it.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 610
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: Marktplaats adv

Bericht door Dennoz »

mand
[/quote]


hahaha....leve maxim
Hop hop gas dr op

mark
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:08
Bezit: ZB150
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats adv

Bericht door mark »


daxdaan
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 mar 2013 08:11
Bezit: cb 125j 1976
c90 1978 streetcub
c 50 ot 1974
cb 750 1980 (verkocht)
cb 750 1992
Locatie: hilversum

Re: Marktplaats adv

Bericht door daxdaan »

staan ook al een tijd bij loef in de showroom.
meh...
if nothing goes right, go left...

ceedee
4T-MSB addict
Berichten: 602
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:55
Locatie: zeist

Re: Marktplaats adv

Bericht door ceedee »

Wil ik ook, een handmatig geschakelde broem,
tijden van weleer herleven!

Plaats reactie