R.I.P. Toerieteller

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
hashbolla
4T-MSB beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2012 21:13
Bezit: honda ss-50
http://g-pc.nl/pix/5.JPG
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

R.I.P. Toerieteller

Bericht door hashbolla »

Helaas is op koningsnacht yuri onder het genot van het een en ander thuis aan een hartstilstand overleden.
woensdag 8 mei 14:45 2019 word hij in het nieuw oosterbegraafplaats begraven.
hij/zij die daar zich bij betrokken voelen zijn welkom. Afbeelding
toch liever een echte bromfietskaart voor nederland

4-takt Willem
4T-MSB beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mei 2019 17:16
Bezit: CD-50

Re: R.I.P. Toerieteller

Bericht door 4-takt Willem »

God zeg, heel toevallig zie ik dit bericht en herken ik Yuri op de foto. Ik kende hem niet heel goed, via via uit de nadagen dat ik nog op mijn CD reed. Eens in de paar jaar kwam ik hem tegen (altijd met een brede glimlach op zijn gezicht) of zag ik hem op zijn CD door Amsterdam tuffen. Hij herkende mij altijd als een 'mede-viertakter' (ook al heb ik al 27 jaar niet meer op mijn CD gereden) en de gesprekken gingen altijd over onze brommers. Twee jaar geleden op Koningsdag, toen ik spullen verkocht heeft ie nog wat gereedschap bij me gekocht. Hij vertelde toen dat hij naar de Noordkaap was gereden op zijn Honda. Ik was lichtelijk jaloers.

Yuri, ik hoop dat je daarboven af en toe nog eens een lekker stuk op je bak rondscheurt.

Willem

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: R.I.P. Toerieteller

Bericht door Saik0 »

Hè wat naar, begrijp ik het goed dat hij euthanasie gepleegd heeft? Zijn profiel foto zou nog anders kunnen doen vermoeden, maar was hij ziek?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: R.I.P. Toerieteller

Bericht door gerbrandicus »

Waar baseer je dat dan op?
Er staat: "op koningsnacht yuri onder het genot van het een en ander thuis aan een hartstilstand overleden".

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: R.I.P. Toerieteller

Bericht door john »

Hij heeft geen euthanasie gepleegd. Hij had nog veel plannen in zijn leven, en had vorig jaar net een nieuwe camper gekocht om door zweden te reizen deze zomer. De exacte reden zullen wij nooit weten, maar dat dit plots en onbedoeld is staat als een paal boven water. zoals zijn moeder zei; hij genoot enorm van het leven, maar het was niet de meest gezonde manier van leven zoals hij leefde.
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Plaats reactie