Afmetingen Honda C50L 1982

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
dirk hondac50
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2018 15:12
Bezit: Honda C50

Afmetingen Honda C50L 1982

Bericht door dirk hondac50 »

Ik heb een 'wrakje' van een Honda C50L 1982 gekocht. Ik kom tot de vaststelling dat het frame aan de achterzijde is afgeslepen. Mijn gekocht achter spadbord kan ik aldus niet laten aansluiten op mijn frame. Het zou sowieso ook te kort zijn.
Om mijn 'wrakje' toch hersteld te krijgen ben ik een cursus karosserie aan het volgen. Om het plaatwerk te maken dat er dient tussengeplaatst te worden, dien ik over de juiste afmetingen te beschikken.
Kan me iemand helpen met de afmetingen aan de achterzijde van een Honda C50, bv.
-van het achterstepunt van de bovenste ophangpunten van de achterveren tot het uiterste punt van het frame ( spatbord ) / tot het punt waar het achterspadbord start
-van de achterste opkant van de opening waar de tank in past tot het uiterste punt van het frame / tot het punt waar het achterspatbord start …

Indien iemand bereid is met zijn meter en eventuele waterpas aan de slag te gaan zou ik hem erg dankbaar zijn.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Afmetingen Honda C50L 1982

Bericht door stoterstangen90 »

Waar woon je? Meestal zijn er wel mensen met een c50 in de buurt die met een goede veel even langs willen komen. Je wil immers ook de bolling goed hebben.
Afbeelding

dirk hondac50
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2018 15:12
Bezit: Honda C50

Re: Afmetingen Honda C50L 1982

Bericht door dirk hondac50 »

Ik woon in Hasselt ( Limburg / België ). Als er iemand in de buurt een Honda C50L heeft, kan ik het inderdaad zelf komen opmeten. Dank voor de tip.

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Afmetingen Honda C50L 1982

Bericht door NIX »

Ik zou een denco achterstuk kopen. Of is dit een NT/TT type?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

dirk hondac50
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 jul 2018 15:12
Bezit: Honda C50

Re: Afmetingen Honda C50L 1982

Bericht door dirk hondac50 »

Het is een NT type.
Denco plaatwerk onderdelen kan ik ook niet terugvinden op het internet. Heb je een webmail adres van Denco ?

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Afmetingen Honda C50L 1982

Bericht door NIX »

Voor NT zijn er geen denco stuken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Plaats reactie