Het grote hallo ik leef nog draadje

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door René »

De mok wordt niet opgestuurd maar de bedoeling is dat je hem zelf kan ophalen bij een van de ophaallocaties (aantal winkels, Hondadag, beurzen, e.d.). Hij zou in maart beschikbaar komen, maar alles gaat niet zo snel bij de HVN. En zeker met de Coronatoestand zal het nog wel wat langer duren.

kriss
4T-MSB beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:44
Locatie: Bennekom
Contacteer:

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door kriss »

Picknikrit? hoop inmiddels wel op rollatorvriendelijke picknickkleedjes

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door René »

Nog over die mok. Van het bestuur begreep ik ook dat ze nu geen mensen willen aanmoedigen om naar buiten te gaan om die mok op te halen. Dus wachten ze er bewust nog even meer. Dit zouden ze nog in een nieuwsbrief rond gaan sturen.

Gebruikersavatar
Glasbak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 147
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:59
Locatie: Snevert

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door Glasbak »

Tijd voor de picknick rit?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door stoterstangen90 »

Zeker wel.
Afbeelding

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door john »

zou man bijt hond dan weer komen?
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door stoterstangen90 »

En rijden die zich dan weer vast in een weiland?
Afbeelding

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door gerbrandicus »

Ik ga ze iig niet weer eruit duwen. We werden helemaal onder gebaggerd en kregen geeneens een bedankje. En de babbelbox was er niet om mijn beklag te doen.

maurice123
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 jul 2015 11:05

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door maurice123 »

je zal het wel niet lezen maar wie weet, ken je mij nog? Maurice van Ede uit Austerlitz
Ik ben wel eens bij je thuis geweest in Amersfoort vlakbij mijn moeders zus die woont op de boeroe straat.
rij je nog een honda? ik heb nog wel een c310 over 😉

August
4T-MSB regular
Berichten: 286
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:01
Locatie: Memmingen

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door August »

Joehoe ik leef ook nog, maar met de overgebleven hondaspullen in mijn schuur doe ik al jaren niets meer. Misschien dat ik nu weer een bergje spullen aan een andere oudgediende kwijt kan, dat gaat eigenlijk al jaren af en toe zo dat iemand me nog mailt of appt of ik zus of zo nog heb liggen, zo slinkt het toch uiteindelijk. Daarvoor in de plaats zijn zeer veel fietsen gekomen, sowieso van het hele gezin, maar vooral ook van mijzelf. Blijkbaar bouw ik die dingen ook graag en af en toe moet ik er ook weer wat van verkopen want de schuur barst uit zijn voegen. Volgens mij telde ik net 13 fietsen.

Verder ben ik op 4-wielergebied zeer tevreden elektrisch aan het rijden sinds een paar jaar.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door john »

August schreef: 28 jul 2021 11:31 Joehoe ik leef ook nog, maar met de overgebleven hondaspullen in mijn schuur doe ik al jaren niets meer. Misschien dat ik nu weer een bergje spullen aan een andere oudgediende kwijt kan, dat gaat eigenlijk al jaren af en toe zo dat iemand me nog mailt of appt of ik zus of zo nog heb liggen, zo slinkt het toch uiteindelijk. Daarvoor in de plaats zijn zeer veel fietsen gekomen, sowieso van het hele gezin, maar vooral ook van mijzelf. Blijkbaar bouw ik die dingen ook graag en af en toe moet ik er ook weer wat van verkopen want de schuur barst uit zijn voegen. Volgens mij telde ik net 13 fietsen.

Verder ben ik op 4-wielergebied zeer tevreden elektrisch aan het rijden sinds een paar jaar.
heb je nog een singa frame liggen? Dacht dat jij die ooit van mij had overgenomen eeuwen terug
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

ivo215
4T-MSB addict
Berichten: 554
Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Locatie: Leusden

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door ivo215 »

Ik leef dus nog steeds.
Ik ga a.s. vrijdag een C ophalen, en ja ... dan toch maar even hier rondneuzen om te kijken hoe het hier nu is.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door stoterstangen90 »

ivo215 schreef: 25 jan 2023 23:00 Ik leef dus nog steeds.
Ik ga a.s. vrijdag een C ophalen, en ja ... dan toch maar even hier rondneuzen om te kijken hoe het hier nu is.
Top Ivo.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Glasbak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 147
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:59
Locatie: Snevert

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door Glasbak »

ivo215 schreef:Ik leef dus nog steeds.
Ik ga a.s. vrijdag een C ophalen, en ja ... dan toch maar even hier rondneuzen om te kijken hoe het hier nu is.
Nice!


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310

ivo215
4T-MSB addict
Berichten: 554
Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Locatie: Leusden

Re: Het grote hallo ik leef nog draadje

Bericht door ivo215 »

Ja, ik bekijk het maar van de leuke kant. Een hele leuke C. Een presscub, met zo'n mandje, zwaarder frame, en injectieblok.
Gisteren de verzekering geregeld, vandaag op naam gezet, en een nieuwe helm gekocht, en morgen ophalen.

De minder leuke kant is dat ze vorige week maandag mijn auto van de snelweg af hebben gekegeld. Ik reed op de rechter baan, bijna bij mijn afslag. Er werd langzaam gereden, ik paste mijn snelheid aan op die van mijn voorligger. Toen kwam er een vrachtwagen van de middelste baan, die wilde graag ook op de rechter baan rijden. Die gaf mijn auto een beuk op mijn linker achterwiel, en tikte mij in het rond. Tijdens de pirouette stak mijn auto de middelste en de linker baan over, en klapte ik met de rechter zijde van de auto in de betonnen vangrail op de middenberm. Mijn beide rechter velgen vingen de klap tegen de vangrail op. Met de auto 180 graden omgedraaid zat ik daar tegen het verkeer in te kijken.
Ik heb niks, een dag lichte spierpijn gehad. De MX-5 is er beduidend slechter aan toe.

Dat is niet alles. De vrachtwagenchauffeur is Roemeens, en zijn verzekeringsmaatschappij zit in Boekarest. Dus het afhandelen van de verzekering moet via een Nederlandse vertegenwoordiger (Allianz) als tussenpersoon. Dit soort gevallen (buitenlandschades) duren doorgaans maanden om af te handelen. En totdat de verzekering een keer besluit dat het tijd is om de schade te laten schouwen kan ik niets aan de auto laten repareren. (volgende keer toch maar volledig casco verzekeren, dan kan zo'n reparatie via mijn eigen verzekering)

Ik zit nu in een huurautotje, en huurauto's zijn duur. Als de verzekering overgaat tot uitbetalen, ergens in de verre toekomst, dan vergoeden ze vervangend vervoer tot maximaal 14 dagen, voor 80%.

Dus ik kom weer brommer rijden!
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?

Plaats reactie