[MPx].mp3,mp4,wma,MPEG, Jijbuis
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
Re: [MPx].mp3,mp4,wma,MPEG, Jijbuis
kan geen filmpjes meer kijken als ik de ads blokkeer. fuck youtube in the ass met een cactus!!
ik hoop dat iedereen overgaat op archive.org en die gasten gewoon een beetje doneert zodat ze kunnen blijven bestaan. ik zie youtube graag helemaal kapot gaan, tering google die het verpest heeft voor iedereen. help mee om dit voorelkaar te krijgen. installeer adnauseam en weiger dan ook gewoon sowieso youtubefilmpjes te kijken als ze die in de eerste plaats al niet vrij willen geven. samen kunnen we dit afdwingen, anders niet. wie niet meedoet is een verrader van de goede zaak. youtube moet dood
ik hoop dat iedereen overgaat op archive.org en die gasten gewoon een beetje doneert zodat ze kunnen blijven bestaan. ik zie youtube graag helemaal kapot gaan, tering google die het verpest heeft voor iedereen. help mee om dit voorelkaar te krijgen. installeer adnauseam en weiger dan ook gewoon sowieso youtubefilmpjes te kijken als ze die in de eerste plaats al niet vrij willen geven. samen kunnen we dit afdwingen, anders niet. wie niet meedoet is een verrader van de goede zaak. youtube moet dood
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Wat een onzin. Voor niets gaat de zon op.
ja wacht maar, straks laten ze je daar ook voor betalen. en ook dan zal jij weer de eerste zijn die zegt dat dat normaal is. al vergeten hoe leuk youtube was in het begin? dat je gewoon ononderbroken filmpjes kon kijken?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Dat zuigt maar dat kun je tegengaan met een abonnement op youtube. *insert voorgaande opmerking*
ja, en een beroving kan je ook tegengaan door gelijk je geld te geven. wat een logica
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Eat shit and die..........
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- stoterstangen90
- Vierkantofiel