milieuzone Nijmegen
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec - Locatie: Leiden
Re: milieuzone Nijmegen
al ben ik het wel eens met wat dingen.
we kennen allemaal wel de budget wagentjes voor jan modaal van vroeger , stuur , radio ruitenwissers en kartonnen deur bekleding .
licht en dus weinig energie nodig om te verplaatsen .
de nieuwe Renault 5 is een guitig karretje om te zien maar zal ook wel weer richtingaanwijzer hendel verwarming hebben enzo ...gewoon weer een topzware unit die veel energie nodig heeft ..electrisch of niet dat is ook niet echt efficient.
leuk wagentje voor de vrouw of minares van iemand die het milieu delict denkt af te kunnen kopen.
we kennen allemaal wel de budget wagentjes voor jan modaal van vroeger , stuur , radio ruitenwissers en kartonnen deur bekleding .
licht en dus weinig energie nodig om te verplaatsen .
de nieuwe Renault 5 is een guitig karretje om te zien maar zal ook wel weer richtingaanwijzer hendel verwarming hebben enzo ...gewoon weer een topzware unit die veel energie nodig heeft ..electrisch of niet dat is ook niet echt efficient.
leuk wagentje voor de vrouw of minares van iemand die het milieu delict denkt af te kunnen kopen.
Hop hop gas dr op
top. Opdonderen uit de stad met die figuren die onnodig herrie maken en de lucht verpesten.
in mijn tijd was de lucht gewoon geel, uit alle schoorstenen kwam rook, niemand die daar dramatisch over deed, dat was gewoon normaal. later werd dat smog genoemd en was het ineens een issue. de waal en de rijn waren vuile rivieren, de kanten waren vet van de olie drab. daar zwommen we gewoon in, niks aan de hand. nu is het water schoon, je kan er doorheen kijken, de lucht is blauw, sintelwegen zijn vervangen door keitjes en asfalt, het land is groen en de natuur doet het goed. alles is alleen maar beter geworden, en dan komen we nu aan met dit soort gekte? wat dacht je van bevolkingskrimp? dat zet pas zoden aan de dijk. weg met al die vervuilende mensen. gooi die knuppel maar es even in het hoederhok, kom maar an over geboortebeperking, ken je lache. we zitten nota bene met een economie die gebaseert is op een permanente groei van de bevolking. hoe denk je dat dat gaat aflopen? hahaha
pak de echte problemen es an. ja daar wil niemand zn vingers aan branden. HAH! gaat toch weg man met je milieuzone. ga je moeder pesten met een kan jenever. en niet alleen nijmegen maar dit hele land, wat een dwaasheid.
pak de echte problemen es an. ja daar wil niemand zn vingers aan branden. HAH! gaat toch weg man met je milieuzone. ga je moeder pesten met een kan jenever. en niet alleen nijmegen maar dit hele land, wat een dwaasheid.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
We lezen de gevolgen daarvan elke dag als jij post lil. 
de gevolgen van wat? is er weer iets mijn schuld ofzo? of klopt er iets niet wat ik zeg?
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Nulletje minder bij de wereldbevolking.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
- wim V8
- 4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Tsjonge, ken je emoticons? Dus die niels achter zijn opmerking plaatste?
Nee! Dat kennen sommige niet. Blijkbaar.(zeker weten!)
Omdat je van achter een beeldscherm niet kan uiten/laten zien of je gein maakt of serieus bent(mimiek in het gelaat)
werkt dat met die gele poppetjes.
Even ergens van het net af gepikt:
Deze smiley wordt gebruikt bij een beetje dollen met vrienden, om een ironische opmerking af te zwakken en om ervoor te zorgen dat de andere persoon niet serieus neemt wat je zegt. Je wilt iemand een beetje plagen en laat met het symbool weten dat het gaat om een geintje en dat je het niet serieus bedoelt.
Gr. Wim.
Nee! Dat kennen sommige niet. Blijkbaar.(zeker weten!)
Omdat je van achter een beeldscherm niet kan uiten/laten zien of je gein maakt of serieus bent(mimiek in het gelaat)
werkt dat met die gele poppetjes.
Even ergens van het net af gepikt:
Deze smiley wordt gebruikt bij een beetje dollen met vrienden, om een ironische opmerking af te zwakken en om ervoor te zorgen dat de andere persoon niet serieus neemt wat je zegt. Je wilt iemand een beetje plagen en laat met het symbool weten dat het gaat om een geintje en dat je het niet serieus bedoelt.
Gr. Wim.
Link naar mijn Honda's:
Link naar mijn Honda's:
Fijn, naast technisch uitleg ook uitleg over emoticons. Je leert zo veel op het 4msb!
Ik denk dat ik mijn oude passport terug wil kopen en de startmotor, toch zo`n 200w, als hybride aandrijving ga gebruiken.
wat ik snap dat alstie opzettelijk vaag doet dat het dan om iets negatiefs gaat. maar misschien snapt hij wel iets niet, kan ook, maar we zullen het wel nooit weten.
ik zit te denken aan een electrische fiets met stiekum in de dikke geisoleerde zijtassen een superstille hondamotor als aandrijving.
lekker weer rijden zonder helm, geen verzekering, geen kenteken, en geen milieugezeik, gewoon weer zoals het ooit was.
Goed idee. Ik had ooit een c50 met hele stille fluisteruitlaat en een oude mevrouw vroeg "is die nou elektrisch?". Dus het is plausibel.
- wim V8
- 4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Berini M13 eitje in een bakkersmand voorop.
Gr. Wim.
Gr. Wim.
Link naar mijn Honda's:
Link naar mijn Honda's:
- wim V8
- 4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Dat vroeg al twee keer iemand over mijn Giorcub
Gr. Wim.
Link naar mijn Honda's:
Link naar mijn Honda's:
- wim V8
- 4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Met m'n VeloFrejus rij ik ook overal zonder helm en plaat. Topsnelheid 27km/u.
En dan is velo nog wel bedoeld als afkorting van veloce(=snelheid)
Frejus is een fietsmerk van ooit.
Dus SnelFrejus.
In Italië noemde men deze dingen vanaf jaren '40
snelfietsen(=velopedi)

Gr. Wim.
En dan is velo nog wel bedoeld als afkorting van veloce(=snelheid)
Frejus is een fietsmerk van ooit.
Dus SnelFrejus.
In Italië noemde men deze dingen vanaf jaren '40
snelfietsen(=velopedi)

Gr. Wim.
Link naar mijn Honda's:
Link naar mijn Honda's: