Claxon Honda C50

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
stoterstangen90
Vierkantofiel
Bezit: Morris Ital

Re: Claxon Honda C50

Bericht door stoterstangen90 »

Ja, zo ziet dat eruit.
Afbeelding
PB HONDA PC50
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: Honda PC50 K1
Honda PC50 Deluxe
Honda C50 Little Cub

Bericht door PB HONDA PC50 »

Het onderdeelnummer van de isolator is 16211-086-700. In principe komt dan aan 1 kant een pakking en andere kant een O-ring in de flens, maar weet niet of die er nu tussen zit. Dan zou ik aan beide kanten een pakking doen, of echt zoals het hoort ook de O-ring erbij maar ik weet niet of die los te koop is.

Afbeelding
Bearabia
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: Honda C50 Super Cub

Bericht door Bearabia »

PB HONDA PC50 schreef: 11 mar 2026 09:17 Het onderdeelnummer van de isolator is 16211-086-700. In principe komt dan aan 1 kant een pakking en andere kant een O-ring in de flens, maar weet niet of die er nu tussen zit. Dan zou ik aan beide kanten een pakking doen, of echt zoals het hoort ook de O-ring erbij maar ik weet niet of die los te koop is.

Afbeelding
Ja die zit er volgens mij gewoon op. Alleen heb ik het blokje nog niet echt schoon gemaakt dus je moet even goed kijken om alles uit elkaar te houden.
Het is me nu wel gelukt om een foto te uploaden, dus zie hieronder:
Afbeelding
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Bericht door ildert »

Ja hoort zo. Nog even over je toeter, ik heb hier ff gekeken bij een paar ceetjes, die hebben allemaal een lichtgroene plus en groene aarde draad aan de toeter. Dus als je die draad die nou hebt gewoon aan je toeter knoopt en de andere kant aan de aarde zou ie het moeten doen.
grote klappen, snel thuis
Bearabia
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: Honda C50 Super Cub

Bericht door Bearabia »

ildert schreef: 12 mar 2026 08:15 Ja hoort zo. Nog even over je toeter, ik heb hier ff gekeken bij een paar ceetjes, die hebben allemaal een lichtgroene plus en groene aarde draad aan de toeter. Dus als je die draad die nou hebt gewoon aan je toeter knoopt en de andere kant aan de aarde zou ie het moeten doen.
Na het doorgemeten te hebben is die ik heb juist geschakelde massa. Maar zelfde principe, gewoon ergens een plus draad er bij zetten en dan moet dat goedkomen.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Als je kijkt waar de lichtgroene de boom in verdwijnt, er zit waarschijnlijk ergens een zwarte afgeknipte dichtbij.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie