ben niet chagrijnig ofzo en begrijp jullie .
Ik ga hem rustig weer in elkaar zetten nu . Was een beetje haastige spoed .
Ben nieuw hier weet ook nog niet hoe alles werkt en gaat .maar vriendelijk dank tot zover .
Groet Gesienus
Het niet willen lopen zal niet meteen aan de voetpakking liggen. Ben benieuwd wat er aan de hand is. Gebruik goede pakkingen, je zuiger kan zelfs de kop raken als de voetpakking te dun is. Zet de cilinder goed vast, even opzoeken hoeveel, en dan met een momentsleuteltje aandraaien.
ach waar staan die manual links ookweer, eeeh ik weet het niet meer, ik heb alle manuals inmiddels, maar ik weet het staat ergens, ga maar lekker goed zoeken.
hah, en ik maakte geeneens een grapje, heheheh. zo kan het dus ook heej, thnx man. ik ben doorgaans gewoon nogal uitgesproken, zonder het kwaad te menen of wat ook. maar ik kan ook goed giftig zijn, en dan ben ik een stuk minder leuk, dan weet je dat alvast.
welkom op het forum.
en fyi, er zitten hier bijna alleen maar ouwe lullen, geen 16 jarigen, dus je zit wel goed hierzo.
Gino, als alle “forumrook” weer is opgetrokken, laat je het weten als alles weer loopt? Nix stuurde een aantal waanzinnige links. Het zou moeten lukken. Ben benieuwd En succes!