Honda CL50 V

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
PB HONDA PC50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 113
Lid geworden op: 10 mar 2024 14:41
Bezit: Honda PC50 K rood
Honda PC50 K ‘Groene Draeck’
Honda CL50 V rood
Locatie: Amersfoort

Honda CL50 V

Bericht door PB HONDA PC50 »

Altijd een leuke brommer gevonden, nu eentje te pakken gekregen.

Jarenlang is er weinig tot niet mee gereden, bij aanschaf liep de brommer dan ook slecht. Er bleek een hoop troep in de carburateur te zitten, de tank gelukkig schoon en roestvrij.

Carburateur gereinigd (ultrasoon) en alsnog eea moeten doorprikken, tevens nieuwe benzineslang met filter geplaatst, olie ververst en nieuwe bougie en luchtfilter. Tevens stuurrubbers vervangen, draad voor de spiegel even het snijgereedschap doorheen gehaald en een originele borgmoer gekocht, daarna de spiegel correct gemonteerd. Tevens Kitaco 350mm schokdempers gemonteerd, olie van de voorpoten komt nog wel een keer.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door PB HONDA PC50 op 26 mei 2026 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lil
4T-MSB zombie
Berichten: 2835
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: teveel

Re: Honda CL50 V

Bericht door lil »

ze zijn bezig met de site, daar kan het aan liggen
Plaats reactie