Jarenlang is er weinig tot niet mee gereden, bij aanschaf liep de brommer dan ook slecht. Er bleek een hoop troep in de carburateur te zitten, de tank gelukkig schoon en roestvrij.
Carburateur gereinigd (ultrasoon) en alsnog eea moeten doorprikken, tevens nieuwe benzineslang met filter geplaatst, olie ververst en nieuwe bougie en luchtfilter. Tevens stuurrubbers vervangen, draad voor de spiegel even het snijgereedschap doorheen gehaald en een originele borgmoer gekocht, daarna de spiegel correct gemonteerd. Tevens Kitaco 350mm schokdempers gemonteerd, olie van de voorpoten komt nog wel een keer.
