LS
ik wil graag mijn CY50 contactslot om (laten) schwitchen van japans/cy80 > standaard EU aansluiting.
Heb een draadschema, euro contactslot en een japans contactslot.
contactslot van jap/eu
-
MonkeyMike
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Skyteam PBR
Re: contactslot van jap/eu
Wat valt er om te bouwen aan de bedrading van een contactslot? Gaat het hier om een heel bijzonder of complex contactslot?
Die van mij heeft 4 draadjes. Sluit je aan met twee vingers in je neus.
Die van mij heeft 4 draadjes. Sluit je aan met twee vingers in je neus.
Het gaat om een setje met alles op 1 sleutel.
Ik wacht nog even de levering van 2 imi sloten af. Zal dan kijken of ik de draad van een imi kan overzetten op het goede slot
Ik wacht nog even de levering van 2 imi sloten af. Zal dan kijken of ik de draad van een imi kan overzetten op het goede slot
-
MrSinga
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
ik zou een verloopstekkertje maken dan. Heb je nergens aan geknipt of verprutst. Doe ik ook eigenlijk altijd, zelfs als ik bv een Honda ontsteking op china boom wil zetten, fiche zodat ontsteking p&p is
het is een 4 polige stekker met 5 draden, 1 losse aarde stekker. Er moet een zwartwitte uit en de aardedraad moet in de 4-polige stekker.
Ben echter niet zo`n held met elektra. Alles is nog origineel/onverprutst . Incl het kleine zwarte honda reserve sleuteltje.
De hele santekraam kostte 110 yen, inkl. tankdop met slot, dus vkan er best wat aan uitgeven.
Ben echter niet zo`n held met elektra. Alles is nog origineel/onverprutst . Incl het kleine zwarte honda reserve sleuteltje.
De hele santekraam kostte 110 yen, inkl. tankdop met slot, dus vkan er best wat aan uitgeven.
-
MrSinga
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
vanaf je alles hebt, zet eens foto of stuur PM, dan wil ik wel helpen met wat waarop zodat je kunt aanpassen
Slot gaat naar Duitsland voor een operatie.
Slotje!
Slotje!
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
macht?