dag allen,
Ik ben bezig met de restauratie van mijn c310A uit 1962.
ik heb hem opnieuw laten poedercoaten maar verkeerde keur blauw gekozen.
(RAL5002) dat is veel te blauw...
Poedercoaten gaat alleen met RAL kleuren begrijp ik. Welke RAL komt t best overeen met de originele HONDA pb-2 blauw.
alvast dank voor t meedenken
groet,
Douwe
Zwolle
kleur
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: kleur
Honda heeft geen ral kleuren maar dat wist je al.
Je hebt hem nu 5002 laten coaten.
Ik zou gewoon de kleuren waaier er bij pakken van de gene de het gedaan heeft en een origineel blauw deel mee nemen.
Kleuren waaier op het te ligte deel dan kijken hoever hij van de 5002 op de folder af zit.
Originele deel langs de waaier houden en kijken hoe er je hier bij in de buurt komt
Je hebt hem nu 5002 laten coaten.
Ik zou gewoon de kleuren waaier er bij pakken van de gene de het gedaan heeft en een origineel blauw deel mee nemen.
Kleuren waaier op het te ligte deel dan kijken hoever hij van de 5002 op de folder af zit.
Originele deel langs de waaier houden en kijken hoe er je hier bij in de buurt komt
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
MrSinga
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: kleur
er kunnen een pak meer kleuren dan enkel RAL kleuren.dolder schreef: ↑02 jul 2026 19:56 dag allen,
Ik ben bezig met de restauratie van mijn c310A uit 1962.
ik heb hem opnieuw laten poedercoaten maar verkeerde keur blauw gekozen.
(RAL5002) dat is veel te blauw...
Poedercoaten gaat alleen met RAL kleuren begrijp ik. Welke RAL komt t best overeen met de originele HONDA pb-2 blauw.
alvast dank voor t meedenken
groet,
Douwe
Zwolle
al 2 keer een Dax laten poederlakken in candy kleuren. Tis geen natte lak maar gaat er verdorie dicht naartoe
Sommige poederlakkers lakken voor bedrijven hekkens/platen/... en die gaan niet veranderen om dan eens een pakje candy kleuren te kopen.
Dan moet je naar specifiek poederlakkers gaan die enkel moto/auto/... onderdelen lakken.