Marktplaats adv

Hier kun je praten over je honda.
lil
4T-MSB zombie
Bezit: teveel

Re: Marktplaats adv

Bericht door lil »

wil geeneens vraagprijs zeggen. lekker irritant, wil per se dat mensen heel erg hard tegen elkaar op gaan bieden en hoopt zo dan 9500 ervoor te krijgen, zie je het voor je?...

gaat helemaal nooit gebeuren hahaha, wat een droeftoeter.
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Bericht door ildert »

Wordt aangeboden als ori nieuw ongerestaureerd wat de prijs zou rechtvaardigen want die zijn er echt niet meer, maar er is zeker aan geknutseld. Kraan is van een ander model en zadel ook. De uitsparingen voor de schokdempers zitten op de verkeerde plek. Dus het is een opgeknapt ding. Wel mooi gedaan verder, maar ik zou zeggen 3500 oid idd.
grote klappen, snel thuis
Daniel
4T-MSB beginner
Bezit: ss50 / C50

Bericht door Daniel »

Ik lees in de tekst niet dat hij ongerestaureerd is, wel dat alle onderdelen ori Honda zijn. Zou trouwens wel heel bijzonder zijn dat deze cd na ruim 50 jaar bijna niet gebruikt is en er zo nog bij staat :lol: Zou er best eentje die er zo uitziet en ongerestaureerd is willen, maar deze is dat niet...
hypercub
The 4T-MSB is my life!
Bezit: CY50 R&P

Bericht door hypercub »

De dwaas vraagt, de wijze glimlacht.
Life is too short for lousy coffee.
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Bericht door ildert »

Het wordt ook meer geinsinueerd dan specifiek vermeld iid. Ik denk dat de verkoper ook wel weet dat het niet zo is.
grote klappen, snel thuis
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

A fool and his money are easily parted...
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
gerbrandicus
Astrealover

Bericht door gerbrandicus »

Lijkt me overgespoten, kleur lijkt wat donker en framenummer lijkt volgespoten. En lijkt ook veel te mooi te glanzen, dat doet de ori lak niet.
En blok is in elk geval deels open geweest. 12V kopdeksel (kruispatroon) en het ronde nok-deksel is ook het 12V type. En natuurlijk het obligate verkeerde koperen ringetje bij de open moer. En het nieuwere type ontstekingsdekseltje met het kader rond HONDA.
Het nieuwere type benzinekraantje met de hogere kraag is 'm vergeven, want die oude is simpelweg al jaren niet meer verkrijgbaar.
Neemt niet weg dat ie heel, heel mooi is. Maar idd belachelijk duur. En aanstootgevend arrogant om zo'n topprijs te vragen en dan niet megaveel detail foto's te maken.
MrSinga
4T-MSB zombie
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes

Bericht door MrSinga »

gerbrandicus schreef: 16 jul 2026 00:34 Lijkt me overgespoten, kleur lijkt wat donker en framenummer lijkt volgespoten. En lijkt ook veel te mooi te glanzen, dat doet de ori lak niet.
En blok is in elk geval deels open geweest. 12V kopdeksel (kruispatroon) en het ronde nok-deksel is ook het 12V type. En natuurlijk het obligate verkeerde koperen ringetje bij de open moer. En het nieuwere type ontstekingsdekseltje met het kader rond HONDA.
Het nieuwere type benzinekraantje met de hogere kraag is 'm vergeven, want die oude is simpelweg al jaren niet meer verkrijgbaar.
Neemt niet weg dat ie heel, heel mooi is. Maar idd belachelijk duur. En aanstootgevend arrogant om zo'n topprijs te vragen en dan niet megaveel detail foto's te maken.
ja voor die prijs mag ie wel herlakt zijn en blok open geweest zijn. En nieuwe lak, zelfs al is het hetzelfde is sowieso glanzend. Er is daar ook eigenlijk een reden voor.
Als je candy lakt, gebruik je een base coat zilver (zeker bij meeste candy, tenzij je naar dark cherry red wil dan gebruik je donkere tinten). Honda vroeger spoot het kleur rechtstreeks op het blanke metaal waardoor je sowieso een andere tint kreeg. Er is geneen basecoat die kleurt als blank metaal. En zandstralen en daarna opschuren om die candy laag te leggen kun je niet meer, je zult altijd die sporen zien. Mss mits dippen?

Probleem is als je wil restaureren en je wil Honda hebben dat je van CMS soms gewoon, zonder vermelden, het andere model krijgt van nieuwere. Dan heb je wel allemaal Honda maar is het niet het correcte. Het is een dun lijntje restaureren, hoe ver wil je gaan (en voor deze prijs zou ik wel willen dat het verder ging).

nu, prijs is giga duuuuur daar ga ik niet tegenin gaan. Zou zeker al 5k af mogen (of zelfs nog meer maar ik ken prijzen van die dingen niet zo goed)
Plaats reactie