Mijn Cee en Apollo

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Brommert
4T-MSB addict
Berichten: 802
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:10
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7
Locatie: Tilburg

Bericht door Brommert »

Erik.. schreef:klonk wel tof, is dat nogsteeds die carvancevitan pijp?
Nee, er zit onder tussen weer een andere uitlaat onder, een mat zwart gekliederde V8. Ik zal eens een keer nieuwe foto's maken, ik heb weer een leuke lokatie gevonden die wel goed bij de brommer past.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

Zat er een beetje mooi geluid in die carvancezitam pijp dan? Ziet er wel netjes uit trouwens met die popnagels enzo..

Goed gedaan!
Ga heen en vereenvoudig u!

Brommert
4T-MSB addict
Berichten: 802
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:10
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7
Locatie: Tilburg

Bericht door Brommert »

Kippenverver schreef:Zat er een beetje mooi geluid in die carvancezitam pijp dan?
Ja die klonk wel lekker, maar wel hard. Zit er over te denken hem weer in elkaar te beunen, want met de V8 kan ik niemand meer mee nemen achterop.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding

SBP
4T-MSB regular
Berichten: 261
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:37
Locatie: Rotterdam

Bericht door SBP »

willen er wel mensen achterop dan :lol:
pwoap pwoap pwaaaap

mark
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 jan 2007 11:08
Bezit: ZB150
Locatie: Rotterdam

Bericht door mark »

dek matzwart een beetje over ori nl groen btw :?: of moet je dan eerst een primer aanbrengen? kvinnum koel btw

Brommert
4T-MSB addict
Berichten: 802
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:10
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7
Locatie: Tilburg

Bericht door Brommert »

SBP schreef:willen er wel mensen achterop dan :lol:
Ja hoor af en toe wel, maar ik zit er over te denken een bakbrommer te kopen voor als ik mensen en/of spullen mee wil nemen. Dan kan de V8 gewoon lekker op de Cee blijven zitten en heb ik de mogelijkheid nog meer zooi overal mee naar toe te slepen.
mark schreef:dek matzwart een beetje over ori nl groen btw :?: of moet je dan eerst een primer aanbrengen? kvinnum koel btw
Over ori NL groen weet ik niet, maar over het geel, rood, blauw en nog wat kleuren wat mijn Cee was dekt het prima. En primer daar doe ik niet aan (ook niet op plastic), ik heb gewoon een blik Hammerite hitte bestendig mat zwart gehaald en ben gaan kwasten. Het voordeel van hammerite is dat het gelijk over roest kan en het blijft ook prima zitten op plastic (wel eerst een beetje schuren natuurlijk)
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding

Brommert
4T-MSB addict
Berichten: 802
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:10
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7
Locatie: Tilburg

Re: Mijn Cee en Apollo

Bericht door Brommert »

Ik vond het weer tijd voor wat nieuwe foto'tjes, dus een update op pagina 1.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding

KiP
postslet
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: Mijn Cee en Apollo

Bericht door KiP »

kicke cee ziet er netjes uit
Afbeelding

Brommert
4T-MSB addict
Berichten: 802
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:10
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7
Locatie: Tilburg

Re: Mijn Cee en Apollo

Bericht door Brommert »

Ik ben na jaren afwezigheid weer terug, mooi om te zien dat een deel van de oude garde er nog is :D

De bakbrommer inmiddels is al lang verkocht, maar de Cee heb ik nooit weggedaan. Na wat omzwervingen, nieuwe baan, verhuizen, trouwen, een kind, de 2de op komst, en het zoeken naar een geschikte sleutel ruimte... Word het eindelijk tijd de Cee weer nieuw leven in te blazen.

Ik heb hem een jaar of 8 geleden op motorplaat gezet, geschorst, gedeeltelijk uit elkaar geschroefd, en daar is het project toen gestrand. Maar gisteren, wat lucht in de bandjes, olie er in, een benzine leiding er op, verse bougie en dop, en natuurlijk wat nieuwe benzine (die volgens mij ook al een jaar of 3 in de kan zat...) liep ie weer na een kick of 5

Nu nog de elektra uitzoeken en aansluiten, en een uitlaatje er op. Ben blij dat ik ook alle reserve meuk nog bewaard heb, en kan alles nu zo uit het schap pakken.

Heb ook nog een CB750K7 schuurvondst er naast staan (heeft volgens de vorige eigenaar 30 jaar ergens in een loods gestaan, had nog een pre GAIK plaat). Deze is technisch helemaal in orde, en optisch eigenlijk ook wel prima, en word licht verbouwd naar cafe racer.

Zal binnenkort wel eens wat foto's posten
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding

Plaats reactie