Replica C50
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Re: Replica C50
Eric, nee heb ik nog niet bekeken. Maar dat zal wel veel Chinees zijn. Ik had het meer over de mensen die op het forum hierover discussiëren, niet wesley en marco die hun eigen brommers kapodt maken.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Jongens, die super gaat zichzelf vanzelf bewijzen of niet. Klaar. Heb je er commentaar op, je weet nu waar je moet zijn. Makkelijker kan niet, ze spreken gewoon Nederlands. Sterker, je commentaar is daar zelfs welkom. Dat ze niet blij zijn dat ie van te voren al wordt afgekraakt kan ik me voorstellen. Ik word zelf ook veel warmer van Honda spul, maar onze C-tjes worden al een tijdje niet meer gemaakt en wil je wat betaalbaars dat nog heel is, moet je al vaak op zoek naar een TT, want laswerk is inbegrepen bij een C. Straks rijden er mensen met een blije grimas op supers, laat ze lekker rijden. Dat hun blokje uit de trekautomaat komt, who cares, dat komen de meeste blokje die onder oude C's en SS-jes hangen inmiddels ook, omdat niemand meer kan sleutelen of punten en kleppen stellen. Resetten kun je een brommer niet, een bamibal eronder hangen wel. In elk geval lijkt het er wel op dat de jongens van Super hun best doen er een bruikbaar ding van te maken met meer kwaliteit dan de eerste de beste bamiscooter. Godzijdank, mag ik wel zeggen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Ik wilde alleen even dit kwijt je kunt nog steeds nieuwe ctjes kopen wel prijzig bv een little cub heb er zelf ook een maar ook gewone ctjs groetjes
-
super motor company
- 4T-MSB beginner
Beste Paul,Saik0 schreef:Je zult zelf ook wel snappen dat na jaren ervaring met de immitatie brommers deze opmerkingen niet geheel ongegrond zijn, de meeste bami gevallen komen dan ook uit dezelfde fabriek en als jij zegt dat dat bij jullie anders is zullen we het maar moeten zien. Ik denk alleen dat je de plank hier een beetje misslaat als je zegt jongens en meisjes, de meeste mensen die hierover discussieren in dit topic zijn die leeftijd toch wel gepasseerd. Verder denk ik dat ik voor de meesten wel spreek dat we benieuwd zijn naar hoe de brommer/motor zich houdt na een lange tijd van gebruik en of het inderdaad zo is dat om maar een voorbeeld te noemen, het koplamp chroom niet al na 2 weken onder de roest zit.super motor company schreef:Beste jongens en meisjes,
Ik kom hier voor het eerst. Maar dan toch even een berichtje van de makers van de c50 remake. Kijk wij vinden het prima als je 'm niet mooi vindt of geen remake wilt rijden. Maar er wordt(en) hier zoveel onzin en onwaarheden verkondigd dat ik toch even wil reageren. Ja het is waar. Chinese producten dat is rommel. Bromfietsen, broodroosters etc. Kut van de bok.
Het geval wil dat ons product wel in China geassembleerd wordt maar wel naar onze specificaties. Ja het is ook waar dat onze testezel die wij ruim een jaar lang getest hebben zeker niet bullit proof was. Maar daar was 't 'm ook om te doen. Een product op de markt brengen dat wel goed is. En dat kost tijd maar we zijn zeer goed op weg. Dus de lagers zijn nu gewoon van SKF want die van onze sample gaven de geest al na 1500 km. Ons product roest ook niet. Al zouden vele azijnpissers dat oh zo graag willen zien. Van die lekkere bruine spikkels op zo'n imitatie Honda. Ze zouden hun vingers erbij aflikken.
Dus voordat je oordeelt, kom eens langs en probeer 'm eens. En dan mag je ook recht in ons gezicht zeggen dat je het niets vindt of 'm nooit zou kopen. Een mening is prima en over smaak valt niet te twisten, maar hou het wel bij de feiten. Slap geouwehoer is er al genoeg in de wereld.
Gr. Super Motor Company
Probeer verder ook een beetje professioneel te blijven als je hier als bedrijf een reactie neerzet, dan ga je niet de gebruikers op hun vingers tikken omdat er over je product "slap geouwehoerd" wordt, dan laat je zulke opmerkingen gewoon achterwege.
Nogmaals we zijn erg benieuwd,
Met vriendelijke groet, Paul
Wij tikken niemand op hun vingers en we passen ons taalgebruik gewoon aan aan de teneur hier en dat overstijgt niet vaak het jongens en meisjes niveau. En zeker niet in dit geval waar de oer Hollandse kinnesinne de boventoon voert. Niet professioneel het zal allemaal wel. Super Motor Company is niets menselijks vreemd. Maar hou het bij de feiten. Dan zullen we jullie verder met rust laten. Wij zijn gelukkig niet zo anaal en kunnen ook best tegen een stootje. Ook tegen gefundeerde kritiek. Dus kom maar op. Gemiep over de koplamp daar gelaten want we zijn druk bezig om dat esthetisch te verbeteren.
Met zeer vriendelijke groet,
Super Motor Company
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
ik vind het te plastic fantastic die barbie c50, maar ik vraag me af of er dubbel plaat werk in het kontje zit of is dat ook allemaal plastic?
TWD for life!
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik vind dat je/jullie of wat dan ook niet erg je best doet/doen om professioneel over te komen. Ik stel gewoon netjes de vraag of er nog iets met die koplamp gaat gebeuren en dat word meteen afgedaan als zijnde gemiep.super motor company schreef:Beste Paul,Saik0 schreef:Je zult zelf ook wel snappen dat na jaren ervaring met de immitatie brommers deze opmerkingen niet geheel ongegrond zijn, de meeste bami gevallen komen dan ook uit dezelfde fabriek en als jij zegt dat dat bij jullie anders is zullen we het maar moeten zien. Ik denk alleen dat je de plank hier een beetje misslaat als je zegt jongens en meisjes, de meeste mensen die hierover discussieren in dit topic zijn die leeftijd toch wel gepasseerd. Verder denk ik dat ik voor de meesten wel spreek dat we benieuwd zijn naar hoe de brommer/motor zich houdt na een lange tijd van gebruik en of het inderdaad zo is dat om maar een voorbeeld te noemen, het koplamp chroom niet al na 2 weken onder de roest zit.super motor company schreef:Beste jongens en meisjes,
Ik kom hier voor het eerst. Maar dan toch even een berichtje van de makers van de c50 remake. Kijk wij vinden het prima als je 'm niet mooi vindt of geen remake wilt rijden. Maar er wordt(en) hier zoveel onzin en onwaarheden verkondigd dat ik toch even wil reageren. Ja het is waar. Chinese producten dat is rommel. Bromfietsen, broodroosters etc. Kut van de bok.
Het geval wil dat ons product wel in China geassembleerd wordt maar wel naar onze specificaties. Ja het is ook waar dat onze testezel die wij ruim een jaar lang getest hebben zeker niet bullit proof was. Maar daar was 't 'm ook om te doen. Een product op de markt brengen dat wel goed is. En dat kost tijd maar we zijn zeer goed op weg. Dus de lagers zijn nu gewoon van SKF want die van onze sample gaven de geest al na 1500 km. Ons product roest ook niet. Al zouden vele azijnpissers dat oh zo graag willen zien. Van die lekkere bruine spikkels op zo'n imitatie Honda. Ze zouden hun vingers erbij aflikken.
Dus voordat je oordeelt, kom eens langs en probeer 'm eens. En dan mag je ook recht in ons gezicht zeggen dat je het niets vindt of 'm nooit zou kopen. Een mening is prima en over smaak valt niet te twisten, maar hou het wel bij de feiten. Slap geouwehoer is er al genoeg in de wereld.
Gr. Super Motor Company
Probeer verder ook een beetje professioneel te blijven als je hier als bedrijf een reactie neerzet, dan ga je niet de gebruikers op hun vingers tikken omdat er over je product "slap geouwehoerd" wordt, dan laat je zulke opmerkingen gewoon achterwege.
Wij tikken niemand op hun vingers en we passen ons taalgebruik gewoon aan aan de teneur hier en dat overstijgt niet vaak het jongens en meisjes niveau. En zeker niet in dit geval waar de oer Hollandse kinnesinne de boventoon voert. Niet professioneel het zal allemaal wel. Super Motor Company is niets menselijks vreemd. Maar hou het bij de feiten. Dan zullen we jullie verder met rust laten. Wij zijn gelukkig niet zo anaal en kunnen ook best tegen een stootje. Ook tegen gefundeerde kritiek. Dus kom maar op. Gemiep over de koplamp daar gelaten want we zijn druk bezig om dat esthetisch te verbeteren.
Super Motor Company
Als je dan roept dat je zo goed tegen kritiek kunt, laat dit dan zien. Je doelgroep te kakken zetten werkt niet echt verkoop-stimulerend volgens mij.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Zo denk ik er ook over, ik denk dat de meesten hier liever een c50 opknappen...Eric schreef:Mensen van dit forum een doelgroep?
![]()
![]()
Dit ding is meer een alternatief voor mensen die anders een mio of dat soort brol kopen
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Als mensen al in staat zijn een C op te knappen. De meesten kunnen niet lassen of hebben geen geld. Voor degenen die willen rijden is zo'n bami C een alternatief. Ik vind het een aardiger ding dan een madass.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Nexus6
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Ik ben net nieuw op dit forum, maar al langer aktief op het algemene 4-stroke forum.
Ik heb vroeger en dan praat ik over ongeveer 20 jaar geleden mijn laatste Honda bromfiets gehad. (C50).
Nu 20 jaar later wil ik weer een C50 hebben, dus kijken op MP.NL. Ik ben geen lasser en sleutelaar, heb er niet eens de ruimte voor dus het moest een knappe 'C' zijn. Maar wat schrok ik van de vraagprijzen...
Een redelijk uitziende C voor rond de 1650,- is schijnbaar heel normaal.. Toen zag ik de advertentie van Super Motor Company. Op 31 mei jl. ben ik naar JS viertakt Specials gegaan en heb de 'Remake' bekeken. Ik vind hem heel erg mooi, ziet er degelijk uit en voelt ook zo. Ik heb toen een Super50 besteld. Begin september kan ik hem verwachten. Voor 1450,- (incl. kenteken, rijklaarmaken en 2 service beurten) rijd ik splinternieuw incl. 2 jaar garantie. Wordt vervolgt.
M.v.g
Nexus
Ik ben net nieuw op dit forum, maar al langer aktief op het algemene 4-stroke forum.
Ik heb vroeger en dan praat ik over ongeveer 20 jaar geleden mijn laatste Honda bromfiets gehad. (C50).
Nu 20 jaar later wil ik weer een C50 hebben, dus kijken op MP.NL. Ik ben geen lasser en sleutelaar, heb er niet eens de ruimte voor dus het moest een knappe 'C' zijn. Maar wat schrok ik van de vraagprijzen...
M.v.g
Nexus
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --
-
Nexus6
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
Uiteraard zal ik eerlijk mijn bevindingen posten...
Ik heb vroeger jaren lang op een C gereden en vele kilometers gemaakt. Kijk nog meer 'remakes' van de alom bekende 'C'. http://www.flyscooters.com/scooters/scout
M.v.g.
Nexus
M.v.g.
Nexus
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
He ga ff lekker ergens anders zeuren met die nep brommers van je. Ik geef je een advies, omdat de manier zoals jij hier je commenteer plempt niet gewaardeerd wordt. Blijkbaar kan jij niet tegen kritiek, gefundeerd of niet. Dus ik zou zeggen, ga maar lekker met je vriendjes spelen en ga die maar vertellen hoe geweldig die chinese meuk is die je verkoopt.super motor company schreef:Beste Paul,Saik0 schreef:Je zult zelf ook wel snappen dat na jaren ervaring met de immitatie brommers deze opmerkingen niet geheel ongegrond zijn, de meeste bami gevallen komen dan ook uit dezelfde fabriek en als jij zegt dat dat bij jullie anders is zullen we het maar moeten zien. Ik denk alleen dat je de plank hier een beetje misslaat als je zegt jongens en meisjes, de meeste mensen die hierover discussieren in dit topic zijn die leeftijd toch wel gepasseerd. Verder denk ik dat ik voor de meesten wel spreek dat we benieuwd zijn naar hoe de brommer/motor zich houdt na een lange tijd van gebruik en of het inderdaad zo is dat om maar een voorbeeld te noemen, het koplamp chroom niet al na 2 weken onder de roest zit.super motor company schreef:Beste jongens en meisjes,
Gr. Super Motor Company
Super Motor Company
Bovendien, als je reclame wil maken voor die import plastic mallen van je dan mag je daarvoor betalen en dan kan je in de sponsor map terecht komen, en nou opzouten.
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
Hoi Nexus,Nexus6 schreef:Uiteraard zal ik eerlijk mijn bevindingen posten...Ik heb vroeger jaren lang op een C gereden en vele kilometers gemaakt. Kijk nog meer 'remakes' van de alom bekende 'C'. http://www.flyscooters.com/scooters/scout
M.v.g.
Nexus
Val jij onder het marketing gedeelte van de super motor company?
Mvgr, Paul
-
ml03zl
- Moderator
- Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4 - Locatie: Bussum
- Contacteer:
Hey Paul, doe je een beetje rustig.Saik0 schreef:He ga ff lekker ergens anders zeuren met die nep brommers van je. Ik geef je een advies, omdat de manier zoals jij hier je commenteer plempt niet gewaardeerd wordt. Blijkbaar kan jij niet tegen kritiek, gefundeerd of niet. Dus ik zou zeggen, ga maar lekker met je vriendjes spelen en ga die maar vertellen hoe geweldig die chinese meuk is die je verkoopt.super motor company schreef:Beste Paul,Saik0 schreef:Je zult zelf ook wel snappen dat na jaren ervaring met de immitatie brommers deze opmerkingen niet geheel ongegrond zijn, de meeste bami gevallen komen dan ook uit dezelfde fabriek en als jij zegt dat dat bij jullie anders is zullen we het maar moeten zien. Ik denk alleen dat je de plank hier een beetje misslaat als je zegt jongens en meisjes, de meeste mensen die hierover discussieren in dit topic zijn die leeftijd toch wel gepasseerd. Verder denk ik dat ik voor de meesten wel spreek dat we benieuwd zijn naar hoe de brommer/motor zich houdt na een lange tijd van gebruik en of het inderdaad zo is dat om maar een voorbeeld te noemen, het koplamp chroom niet al na 2 weken onder de roest zit.super motor company schreef:Beste jongens en meisjes,
Gr. Super Motor Company
Super Motor Company
Bovendien, als je reclame wil maken voor die import plastic mallen van je dan mag je daarvoor betalen en dan kan je in de sponsor map terecht komen, en nou opzouten.
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;