omdat Jetty het zegt natuurlijkWillem-Jan- schreef:Want?LadyDax schreef:*Nu moet iedereen gaan lachen*
Skyteam Dax 140CC 'Tunings-look bakske' [UPDATE P. 9]
Tja ach, ik weet niet wat ik in dat geval dan moet geloven van jou verhaal dat je een CT70 frame van ebay ging halen, maar ik had het idee dat je je probeerde te verontschuldigen voor het feit dat je nu tijdelijk een imitatie frame gebruikt. Dat vond ik wel grappig, maar misschien heb ik het dus te serieus opgevat. Verder heb ik over dit onderwerp niet echt een mening.B&DHC schreef:thanx ik stem ook op de pvv, nee even zonder dollen nu, het is prima als je imi rijd maar hemel het niet zo op.BaukeSS schreef:Intrigerend, die idealen van jou.B&DHC schreef:
niks zogenaamd, ik heb er inderdaad een hekel aan, ben nu bezig een ct70 frame uit amerika te halen, dan mn motorrijbewijs halen en dan rij ik 100% honda, in de tussentijd ben ik helaas nog wel aangewezen op een imi frame.
verre van jaloers dus, neem dat maar van me aan.
rij zelf ook imi dus je kunt wel een beetje begrijpen dat ik maar wat zit te grappen of niet?
-
SjeesFiguur
- Frequent 4T-MSB visitor
Weet je wat ik erg vind... hypocrite imi rijders...B&DHC schreef:niks zogenaamd, ik heb er inderdaad een hekel aan, ben nu bezig een ct70 frame uit amerika te halen, dan mn motorrijbewijs halen en dan rij ik 100% honda, in de tussentijd ben ik helaas nog wel aangewezen op een imi frame.arnold-d schreef:Volgens mij is er 1 jaloers op een motor-dax.
En doet zogenaamd voor dat hij skyteam haat etc...
Ik vind het een beetje onzin wat je uitkraamt. En volgens mij haal jij alleen dat Hondaframe omdat 'je er dan ook bijhoord'...
Je kunt mij nou niet vertellen dat je het doet omdat een oud Honda framepje zo genaamd beter kwaliteit is ofzo...
En waarom mag ik niet blij zijn met me replica? Dit slaat echt kant nog wal...
Ik ben er blij mee en daar gaat het mij om
Ja, ik ben dat 
je slaat de hamer op zijn kop.René schreef:Ik denk dat het er meer om gaat dat imi door sommige veel te veel wordt opgehemeld. En hoe je het ook wendt of keert, het blijft Chinese kwaliteit. Dus zo geweldig is het allemaal niet.
Heeft niemand het artikel ergens online staan? Wil het wel eens lezen.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
Dat is het denk ik niet. Je hebt met replica's altijd mensen die puur voor het origineel gaan, echte die-hards. En het is logisch dat die commentaar op de replica's hebben.SjeesFiguur schreef:Weet je wat ik erg vind... hypocrite imi rijders...B&DHC schreef:niks zogenaamd, ik heb er inderdaad een hekel aan, ben nu bezig een ct70 frame uit amerika te halen, dan mn motorrijbewijs halen en dan rij ik 100% honda, in de tussentijd ben ik helaas nog wel aangewezen op een imi frame.arnold-d schreef:Volgens mij is er 1 jaloers op een motor-dax.
En doet zogenaamd voor dat hij skyteam haat etc...
Ik vind het een beetje onzin wat je uitkraamt. En volgens mij haal jij alleen dat Hondaframe omdat 'je er dan ook bijhoord'...
Je kunt mij nou niet vertellen dat je het doet omdat een oud Honda framepje zo genaamd beter kwaliteit is ofzo...
En waarom mag ik niet blij zijn met me replica? Dit slaat echt kant nog wal...
Ik ben er blij mee en daar gaat het mij om
Je hebt het met Mini's ook. Die nieuwe mini is gewoon een bmw. En bmw is duits en duitse auto's zijn emotieloos en degelijk. en daar is helemaal niks aan.