die 2t rommel is een maat van me blij. en die sachs weer een andere maat.
ze belanden allebij op het land.. crossendoordebossen.
Door een opmerking van Nix dacht ik nog even dat die carb 100 euro waard was. Maar hij is je gegund!john schreef:ja godver weer een shitzooi rommel. het carbje ben ik wel erg blij mee.. net zo duur als een revisiesetje voor een ori amigo carbje.
die 2t rommel is een maat van me blij. en die sachs weer een andere maat.
ze belanden allebij op het land.. crossendoordebossen.
Leer eens lezen man, wie heeft het over meisjes ?Edo schreef:Neem jij meisjes mee vanuit de kroeg? Op je Amigo?
Begrijp ik daaruit dat het hem niet zoveel uitmaakt wie er met hem meegaat?john schreef:8mm. niet veel kleiner als de doorlaat van het spruitstuk. daarom zijn ori singa carbjes ideaal, die zijn net wat groter en hebben een degelijker sproeier systeem als ori stoterstangen dingen..
over de vering ss lengte ofzo is prima. het gaat er om dat ik IEMAND achterop zou kunnen nemen vanuit de kroeg, verder maakt het weinig uit. busjes kan ik wel uit de vering persen die er nu op zitten mochten ze niet passen..
Juistem, dat lasik ook alEdo schreef:Begrijp ik daaruit dat het hem niet zoveel uitmaakt wie er met hem meegaat?john schreef:8mm. niet veel kleiner als de doorlaat van het spruitstuk. daarom zijn ori singa carbjes ideaal, die zijn net wat groter en hebben een degelijker sproeier systeem als ori stoterstangen dingen..
over de vering ss lengte ofzo is prima. het gaat er om dat ik IEMAND achterop zou kunnen nemen vanuit de kroeg, verder maakt het weinig uit. busjes kan ik wel uit de vering persen die er nu op zitten mochten ze niet passen..
Dat duurt nog wel tot april 2013john schreef:![]()