ja!Kippenverver schreef:Ja, zou tof zijn! Jullie komen zondag begrijp dus?john schreef:pre party van tom en mij = gogbot festival..
moet ik die bekers nog meenemen joost of heb je nieuwe prijzen?
[11-09-2011] Brommerpull 2011 + Pre-party
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
Re: [11-09-2011] Brommerpull 2011 + Pre-party
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
Gisteren tot 22.00 aan de minipuller gewerkt.
Wordt nog best spannend, een blokje van de plank getrokken waar ik de geschiedenis niet van weet, niet eens wat voor cillinder er op zit
alleen dat er een 5 bak kopje op zit.
Een 10 mm carburateur erop, groter past niet.
Gestart, sprong er gelijk een veer van het vliegwiel af die 2 spoelen molde. Nieuwe ontstekingsplaat met spoelen erop. Starte niet meer. Hoorde wel ergens een vonkje. Die schoot door de behuizing van de bobine naar het blok.. nieuwe bobine drop, weer kut. Nieuwe bougie erin. Ook nie. Misschien wat vaster? Hops, bougie door de midden op het schroefdraad...
Druit gepriegelt, nieuwe erin. Jeeeej, als de brandweer. Ik vermoed een 70cc.
Het zal wel weer de nodige warmlopers tot gevolg hebben dat ik zoon kleine carb heb, misschien bij tijd over een spruitstukje maken..
Nu nog een subframe maken, een achterbrug voor duo vering gaat nie echt samen met een monoveer frame.
Wordt nog best spannend, een blokje van de plank getrokken waar ik de geschiedenis niet van weet, niet eens wat voor cillinder er op zit
Een 10 mm carburateur erop, groter past niet.
Gestart, sprong er gelijk een veer van het vliegwiel af die 2 spoelen molde. Nieuwe ontstekingsplaat met spoelen erop. Starte niet meer. Hoorde wel ergens een vonkje. Die schoot door de behuizing van de bobine naar het blok.. nieuwe bobine drop, weer kut. Nieuwe bougie erin. Ook nie. Misschien wat vaster? Hops, bougie door de midden op het schroefdraad...
Druit gepriegelt, nieuwe erin. Jeeeej, als de brandweer. Ik vermoed een 70cc.
Het zal wel weer de nodige warmlopers tot gevolg hebben dat ik zoon kleine carb heb, misschien bij tijd over een spruitstukje maken..
Nu nog een subframe maken, een achterbrug voor duo vering gaat nie echt samen met een monoveer frame.
Als je jong blijft, sterf je nooit
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Waarom krijg je warmlopers van een kleine carb? Warmlopers krijg je van oververhitting en gebrek aan smering. Niet van een goed afgestelde kleine carb. Anders zou je ook nooit half- of kwartgas kunnen rijden.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Als je niet genoeg mengsel krijgt. Das het geval bij mij denk ik. Weet het dus nog niet. We zullen zien.. na verloop van tijd kun je geen grotere sproeiers meer indraaien, dan heb je niet genoeg lucht meer voor een mooi mengsel. Dat icm de hoge toeren (klein tw voor, groot achter) en lage rijwindkoeling, kom je al gauw aan een warmloper.. (mijn ervaring).
P.s. ik denk met de setup die er nu op zit een topsnelheid van 30 of lager te halen.
P.s. ik denk met de setup die er nu op zit een topsnelheid van 30 of lager te halen.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Denk dat ie de carburateur rechtstreeks op de kop aan het bouten is... (zonder spruitstuk)
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
de rest van het blok zal het ook niet echt tof vinden als het rechtop staat. zonde van die 5bak kopEric schreef:Zal het vlotterniveau leuk vinden. Of het blok staat rechtop en dat gaat de oliepomp niet leuk vinden.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Hij past niet in het frame wat ik gebruik...
De carb komt gewoon op een std xr50 spruitje... Een c50 carb is misschien wel een optie. Of ik ga de 100000standenplaat maar verkrachten, de 5 bak kop heeft m8 draad bij het spruitstuk...
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Wat klopt er niet aan dat verhaal?Eric schreef:5bak kop en niet groter kunnen dan 10mm.... ?????????? En dat kleine carburateur verhaal klopt ook niet.
-
butt head
- moppersmurf
omdat fabrieks uit er aan het spruitstuk wat aan de 5bak kop zat een 19mm teur hangt.Midnight Creations schreef:Wat klopt er niet aan dat verhaal?Eric schreef:5bak kop en niet groter kunnen dan 10mm.... ?????????? En dat kleine carburateur verhaal klopt ook niet.
je zal zelf dus is goed moeten kijken waar je fout zit dat je die warmlopers hebt en waarom hij niet met een grotere teur wil lopen.
-
butt head
- moppersmurf
misschien is het makkelijker om even een spruitstukje in elkaar te bakken.Midnight Creations schreef:allemaal niet...
Hij past niet in het frame wat ik gebruik...
De carb komt gewoon op een std xr50 spruitje... Een c50 carb is misschien wel een optie. Of ik ga de 100000standenplaat maar verkrachten, de 5 bak kop heeft m8 draad bij het spruitstuk...Maar dan kan er wel een andere carb op...
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
butt head schreef:omdat fabrieks uit er aan het spruitstuk wat aan de 5bak kop zat een 19mm teur hangt.Midnight Creations schreef:Wat klopt er niet aan dat verhaal?Eric schreef:5bak kop en niet groter kunnen dan 10mm.... ?????????? En dat kleine carburateur verhaal klopt ook niet.
je zal zelf dus is goed moeten kijken waar je fout zit dat je die warmlopers hebt en waarom hij niet met een grotere teur wil lopen.
Nog een keer dan:
Teur past wel op kop, niet in frame.
Warmlopers heb ik niet, ik verwacht ze.
Hij wil denk best lopen op een grotere carburateur. Maar die past NOG niet...