Viertakt geschiedenis - update p.33
Er komt nog een nieuw zadel op, helaas is mijne kapot.. iemand vond het leuk met een mes dr in te steken... jammer dat soort dingen maar goed..
Helaas heb ik tot nu toe ook alleen nog maar zwarte buddy's gevonden.
Zo 1 als ik nu heb zijn alleen bij loef, maar die kosten me te veel.. rond de 200 euro, dus doe het eerst maar even met een zwarte buddy.
Ook deze uitlaat komt eindelijk mijn kant op, gezeik gehad met betaling, naam/nummers kwamen niet overeen, stond telkens op mn afschrift. dat is dus nu wel gelukt het gaat om deze uitlaat, van een Harley, ongebruikt.
Van deze dempers wordt nog wat leuks gemaakt binnenkort:

Helaas heb ik tot nu toe ook alleen nog maar zwarte buddy's gevonden.
Zo 1 als ik nu heb zijn alleen bij loef, maar die kosten me te veel.. rond de 200 euro, dus doe het eerst maar even met een zwarte buddy.
Ook deze uitlaat komt eindelijk mijn kant op, gezeik gehad met betaling, naam/nummers kwamen niet overeen, stond telkens op mn afschrift. dat is dus nu wel gelukt het gaat om deze uitlaat, van een Harley, ongebruikt.
Van deze dempers wordt nog wat leuks gemaakt binnenkort:

-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
omdat ik die niet zo mooi vind op mn c50..Willem-Jan- schreef:oh die heb je nog wel? hoezo gebruik je die dan niet?jeroen.k schreef:B&DHC schreef:deze uitlaat ge je toch wel echt afmaken he, niet zoals de vorige, wat is er daar eigenlijk mee gebeurd?
Is wel de bedoeling ja ..
Die andere ligt nog in de schuur ..
Intresee in 4dubbele uitlaatje ?
Deze nieuwe uitlaatjes, zijn mooier groter.
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50