Deze handleidingen even bestudeerd en de carburateur goed afgesteld, lekker even stukje gereden en viel me niks tegen maar na een km of 5 ging die wat inhouden op hoge toeren.
Ik met mijn kleine beetje ervaring toch denken aan de kleppen, hier ook in verdiept op verschillende fora en natuurlijk hier veel gekeken (faq filmpje). Ik kwam erachter dat ze net wat aan de losse kant zaten en heb ze wat strakker gezet, nu kan voelermaatje 0,05 er tamelijk stroef doorheen en 0,10 past er niet doorheen. Dit leek me te kloppen.
Vervolgens ben ik dus weer gaan rijden en na een redelijk moeilijke start (kon op het begin nog niet gas geven, moest even draaien) kon ik er goed op rijden, daarom ben ik nog weer een flink stuk gaan rijden. Dit keer was het rond de 10 km waarna die toch weer wat ging inhouden op de top (50km/u ipv 57 km/u op teller).
Zijn dit nou toch nog de kleppen? En is hier uit te halen of ze juist strakker of losser moeten?
(sorry voor mijn eindeloze topic..
Edit: mocht iemand zich nog afvragen wat de weerstanden zijn uit je ontsteking heb ik de volgende afbeelding gevonden.