[Beunacties] Wa hoj mit ow bromm'r gdoan
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Re: [Beunacties] Wa hoj mit ow bromm'r gdoan
Na het De rit naar Blaricum en terug was mijn brommer helemaal smerig dus ik heb m even afgespoeld. Daarna t ding meteen maar even gepoetst. Eigenlijk heb ik best een mooie brommer.
Ik ben ook nog met de Dax bezig geweest. Spatbordjes en tstuk geschuurd en in de grondlak gezet. Wat een gedoe zeg! Om de boel weer glad en strak te krijgen.
Vanmiddag maar weer even verder.
Ik ben ook nog met de Dax bezig geweest. Spatbordjes en tstuk geschuurd en in de grondlak gezet. Wat een gedoe zeg! Om de boel weer glad en strak te krijgen.
Vanmiddag maar weer even verder.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
?RobHonda schreef:Na het De rit naar ...
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ja, we vertellen jou niet alles, Niels.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Kan me niet schelen waar roP heen gaat, ik snap de zin niet.NIX schreef:Ja, we vertellen jou niet alles, Niels.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
dat maakt ook niet uit als rop het maar snapt.nielspbr schreef:Kan me niet schelen waar roP heen gaat, ik snap de zin niet.NIX schreef:Ja, we vertellen jou niet alles, Niels.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
butt head
- moppersmurf
geprobeerd een peut kraan een nieuw leven te geven. ik denk dat ik beter het ding de prullenbak in had kunnen kegelen en een nieuwe kopen.
cd grondig gepoetst
tank schoon gemaakt met oude peut en grit en roestkalk verwijderaar. nu is hij weer bijna als nieuw van binnen.
cd grondig gepoetst
tank schoon gemaakt met oude peut en grit en roestkalk verwijderaar. nu is hij weer bijna als nieuw van binnen.
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Ik denk dat je de zin best begrijpt als je een beetje je best doet Niels.
Ik ben net naar Hengelo geboekt om met Thijs een rondje om te rijden. Dat ging allemaal prima. Tijdens een colaatje bij Thijs even op de buienradar gekeken omdat t toch wel begon te betrekken. Toen als een mongool naar huis gereden om de verschrikkelijke onweersbuien voor te zijn. Met succes. Ik ben helemaal droog gebleven!
Ik ben net naar Hengelo geboekt om met Thijs een rondje om te rijden. Dat ging allemaal prima. Tijdens een colaatje bij Thijs even op de buienradar gekeken omdat t toch wel begon te betrekken. Toen als een mongool naar huis gereden om de verschrikkelijke onweersbuien voor te zijn. Met succes. Ik ben helemaal droog gebleven!
-
butt head
- moppersmurf
mooi zo. het is hier even vlink te keer gegaan de heele straat was natRobHonda schreef:Ik denk dat je de zin best begrijpt als je een beetje je best doet Niels.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
Een Chaly en een C50 uit de kelderbox naar de werkplaats gebracht, daar er achter gekomen dat op de Chaly een 5 bak kopje zit en er een cd blokje onder ligt met cdi...
Blokje begonnen los te halen, die is voor mij, er komt onder de Chaly een AT blokje voor m'n vriendin
Blokje begonnen los te halen, die is voor mij, er komt onder de Chaly een AT blokje voor m'n vriendin
Als je jong blijft, sterf je nooit
-
butt head
- moppersmurf
om half 9 vanochtend de zb aan getrapt en naar zwolle geboekt om een paar sloffen voor de cd65 te halen. toen door geboekt naar vaassen. om daar vervolgens om 6 uur savonds te vertrekken en om een uur later thuis tekomen. toch weer even een kleine 200km geboekt met de zb. 
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Naar leertouwer en spanningsregelaar gehaald en een contactslot.
Honda CoolDriver50
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Yeah lekker aan t klooien geweest.
Een beetje zitten verfen op de huiskamercee. Het ziet er niet zo strak uit als op de foto maar t valt me best wel mee (ik had de verf veel te dun gemaakt waardoor het er meteen afdroop wat resulteerde in een bende).

(vreemd, imageshack heeft besloten dat de afbeelding beter is als je hem een kwartslag draait)
Nu langzaam alle andere onderdelen bij elkaar sprokkelen dan kan het best wel eens een leuk ding worden.
En ik ben aan t schuren geweest aan de dax. Dat komt allemaal wat precieser dus duurt ook langer. Achterspatbordje heb ik nu strak. voorvork en achterbrug ook. Kettingschermpje bijna en voorspadbord ook bijna. Het mag dat wel lang duren maar het project vorderd. Na het weekend heb ik weer tijd om verder te beunen.
Een beetje zitten verfen op de huiskamercee. Het ziet er niet zo strak uit als op de foto maar t valt me best wel mee (ik had de verf veel te dun gemaakt waardoor het er meteen afdroop wat resulteerde in een bende).

(vreemd, imageshack heeft besloten dat de afbeelding beter is als je hem een kwartslag draait)
Nu langzaam alle andere onderdelen bij elkaar sprokkelen dan kan het best wel eens een leuk ding worden.
En ik ben aan t schuren geweest aan de dax. Dat komt allemaal wat precieser dus duurt ook langer. Achterspatbordje heb ik nu strak. voorvork en achterbrug ook. Kettingschermpje bijna en voorspadbord ook bijna. Het mag dat wel lang duren maar het project vorderd. Na het weekend heb ik weer tijd om verder te beunen.
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Waarom heb je dat frame zo mishandeld?
Honda CoolDriver50