Honda DAX en honda ZB50 UPDATE ! (p11 !)
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
zo grabbar er op, en wat foto's bij daglicht :
nog zonder

nog zonder

...

en met

heb in rosmalen verse polijst spullen gekocht, dus alles gaat binnekort goed gepolijst worden...
De carb gaat weer normaal onder het frame, past precies(wel heeeeeel krap) dan he je wat minder leegte aan de andere kant, en ziet er wat meer standaard uit voor oom agent
en de buddy schanier moet iets opgehoogd worden omdat anders me buddy tegen de grabbar aankomt...
nog zonder

nog zonder

...

en met

heb in rosmalen verse polijst spullen gekocht, dus alles gaat binnekort goed gepolijst worden...
De carb gaat weer normaal onder het frame, past precies(wel heeeeeel krap) dan he je wat minder leegte aan de andere kant, en ziet er wat meer standaard uit voor oom agent
en de buddy schanier moet iets opgehoogd worden omdat anders me buddy tegen de grabbar aankomt...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
zadel heeft nog een beetje rare vorm ja, het schuim is opnieuw opgevuld en moet nog ingezeten worden... dus ik moet een tijdje meer voor op het zadel gaan zittten....
De grabbar, ik weet het nog niet... ik vind hem verrekte handig voor optillen enz.. maar inderdaad hij is zo ver naar achter...
Maar waarschijnlijk ga ik op basis van dit model samen met mijn pa er een (na) maken die korter uitkomt en beter onder de buddy lijn loopt...
De grabbar, ik weet het nog niet... ik vind hem verrekte handig voor optillen enz.. maar inderdaad hij is zo ver naar achter...
Maar waarschijnlijk ga ik op basis van dit model samen met mijn pa er een (na) maken die korter uitkomt en beter onder de buddy lijn loopt...
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
Dit is er een van een skyteam dx ofzo. Ik zie ook liever eentje van een tuningmerk, ziet er wat solider en dikker uit en past beter.Skypager schreef:Wat is dit voor grabber trouwens? Zijn die G Crafts niet mooier misschien?
Enne, ga snel een paar uurtjes op dat zadel zitten. Zet hem voor je TV ofzo, want het ziet er zo een beetje gek uit.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
ik laat de grabbar volopig zitten, hij staat in real live beter als op de foto's maar ben niet helemaal te vrede...
Verder heb ik nieuwe polijst spullen waardoor ik kan polijsten alsof het chroom is (dat ik ooit met Belgom alu heb lopen klooien hee pfff!)
koplamp is nog vet en vies(de doffe plekken op de foto"s) en de stuurplaat ook... in bijde kan ik me eigen hoofd goed zien. Dus ben straks ff populair bij de meiden op school hee, hebben ze een spiegel 8)
Verder zijn de foto's slecht eigenlijk zou je hem eens ontvet in het zonlicht moeten zien, maar dat komt nog wel als ie "klaar" is en ik hem poets.
Dit ben ik 8)

glim,glim neger

Als je goed kijkt kun je de binnekant van me koplampoor zien

zo ga ik nog al het allu polijsten, zodat wanneer de zon schijnt ik geen steek meer zie door de weerkaatsing
Verder heb ik nieuwe polijst spullen waardoor ik kan polijsten alsof het chroom is (dat ik ooit met Belgom alu heb lopen klooien hee pfff!)
koplamp is nog vet en vies(de doffe plekken op de foto"s) en de stuurplaat ook... in bijde kan ik me eigen hoofd goed zien. Dus ben straks ff populair bij de meiden op school hee, hebben ze een spiegel 8)
Verder zijn de foto's slecht eigenlijk zou je hem eens ontvet in het zonlicht moeten zien, maar dat komt nog wel als ie "klaar" is en ik hem poets.
Dit ben ik 8)

glim,glim neger

Als je goed kijkt kun je de binnekant van me koplampoor zien

zo ga ik nog al het allu polijsten, zodat wanneer de zon schijnt ik geen steek meer zie door de weerkaatsing