De onderkant van een doorgezaagde verf spuitbus.ongelode gast schreef:Deed je die aluminium stukken in een ijzeren gietkom of iets dergelijks, of een aardewerk kommetje (kortom: wat voor materiaal was dat?)
Project: kettingzaag carburateur op 125cc immi blok
-
the ghansman
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
-
the ghansman
- Frequent 4T-MSB visitor
maar daar zit hem de grap, er zit geen bovenliggende nokkenas in zo'n kop. Hij is eigenlijk extreem simpel! Zelfs de tuimelaars zitten op een simpel niks bijzonders draadeind. Dus het moet echt te doen zijn, als grotere objecten geen probleem zijn. Dus ter grootte van een SS kop ongeveer ter illustratie.
Het is een blok aluminium, met een inlaat en uitlaatgat, en wat simpele gaten. Maarja, ik ga dan wel een custom cilinderkop maken natuurlijk.
Ik ga er zeker mee aan de slag, want dit is erg leuk om te proberen!
Groeten,
Dennis
Het is een blok aluminium, met een inlaat en uitlaatgat, en wat simpele gaten. Maarja, ik ga dan wel een custom cilinderkop maken natuurlijk.
Groeten,
Dennis
''UNOX MAN''
- gerbrandicus
- Astrealover
Shit Dennis, als het jou lukt een kop te gieten ben je echt de koningDennis schreef:maar daar zit hem de grap, er zit geen bovenliggende nokkenas in zo'n kop. Hij is eigenlijk extreem simpel! Zelfs de tuimelaars zitten op een simpel niks bijzonders draadeind. Dus het moet echt te doen zijn, als grotere objecten geen probleem zijn. Dus ter grootte van een SS kop ongeveer ter illustratie.
Groeten,
Dennis
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- gerbrandicus
- Astrealover
Ik zie ze het daar ook nog wel doen in de zandbak met een schepje enzo. Kleine kindjes die lekker zandtaartjes bakken waar cilinderkoppen uit tevoorschijn komen.Monkeymadness schreef:het lukt die gekke chinezen toch ook? waarom zou het een nuchtere hollander dan niet lukken?
Ohja, nadat ze er roodgloeiend aluminium in hebben gegoten