gefilterde oude frituurvet moet wel werken op een oude dieseltje..Roxanne schreef:Frituurvet.
Wat tanken jullie?
-
Wouter Honda
- Frequent 4T-MSB visitor
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
compressie omhoog, voorkamertje in de kop, verstuiver erin, gloeiertje erin, Pomp erop, en gaan met dat dingarnold-d schreef:tenzij je er een oude dieselmotor op sleuteld!Roxanne schreef:Denk niet dat het op een brommer werkt.Wouter Honda schreef:Gefilterd frituurvet werkt zeker op een oude diesel, heb het zelf voor mn profielwerkstuk gedaan.

-
Wouter Honda
- Frequent 4T-MSB visitor
Ik heb er toen wel echt over nagedacht, maar toen toch maar voor een gewone diesel gekozen, was eigenlijk zeer eenvoudig om een auto om te bouwen zodat die op frituurvet rijd.stoterstangen90 schreef:compressie omhoog, voorkamertje in de kop, verstuiver erin, gloeiertje erin, Pomp erop, en gaan met dat dingarnold-d schreef:tenzij je er een oude dieselmotor op sleuteld!Roxanne schreef:Denk niet dat het op een brommer werkt.Wouter Honda schreef:Gefilterd frituurvet werkt zeker op een oude diesel, heb het zelf voor mn profielwerkstuk gedaan.
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
Ik heb een hekel aan tanken trouwens. Iedere keer als ik mijn hand aan de slang heb en naar de metertjes kijk voel ik me afhankelijk en een slaaf van het systeem.... 
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
de fietsers in leiden zijn anders re-de-lijk aso (gemiddeld genomen)...nitelife schreef:fiets is inderdaad een van de weinige anarchistische vervoersmiddelen. lekker links, dat fietsen
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig: