NIX schreef:Jurrien schreef:We hebben hier zelfs ervaring met 4x motorkeuring met 1 bloknummer.Geen probleem dus.
Ervaring 2x motorkeuring 1x bloknummer?
-
Spherius
- chaly's angel
- Bezit: Grotestoeremannenmotor
Re: Ervaring 2x motorkeuring 1x bloknummer?
**Hona is Tjoei**
Keuring met gewoon het aantal cc's dat eronder hoort (72 in dit geval) dan hoeft de boel volgens mij niet per se allemaal te werken, hoewel het wel een pre is. Ze kijken dan puur of framenummer en dergelijke kloppen, zoals Gait zegt.
Als je wijzigingen aanbrengt, wordt de keuring technisch uitgebreider met meer eisen. Dus in geval van meer cilinderinhoud bijvoorbeeld.
Als je wijzigingen aanbrengt, wordt de keuring technisch uitgebreider met meer eisen. Dus in geval van meer cilinderinhoud bijvoorbeeld.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.
-
honda sleutelaar
- 4T-MSB addict
- Bezit: Ontelbaar!
Spherius schreef:NIX schreef:Jurrien schreef:We hebben hier zelfs ervaring met 4x motorkeuring met 1 bloknummer.Geen probleem dus.
Ctjes for life and SSjes after for ever.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
ik heb hier nog een honda CT70 carter liggen.
cracque frontal
Gelukt. Deze keer niet eens naar het blok nummer gekeken.
Ervaring:
Check: licht (groot/dim), claxon, remlicht, even laten lopen.
Aankoopbon + partlist van internet + informatie aantal cc (manual) + balhoofdplaatje(hoeft niet, wel makkelijk) = voldoende
Dit maal wel gewogen (vorige keer niet naar mijn weten)
Totale kosten: 153,xx Euro
Tips:
Officieel moet je nog extra lege's ofzo betalen als je motor minder dan 6000 km heeft gelopen, ongeacht de datum van fabricage.
Van te voren bij de belastingdienst aangifte formulier downloaden, soms doen ze moeilijk met dat verstrekken aldaar.
http://download.belastingdienst.nl/bela ... 8plfol.pdf
Ervaring:
Check: licht (groot/dim), claxon, remlicht, even laten lopen.
Aankoopbon + partlist van internet + informatie aantal cc (manual) + balhoofdplaatje(hoeft niet, wel makkelijk) = voldoende
Dit maal wel gewogen (vorige keer niet naar mijn weten)
Totale kosten: 153,xx Euro
Tips:
Officieel moet je nog extra lege's ofzo betalen als je motor minder dan 6000 km heeft gelopen, ongeacht de datum van fabricage.
Van te voren bij de belastingdienst aangifte formulier downloaden, soms doen ze moeilijk met dat verstrekken aldaar.
http://download.belastingdienst.nl/bela ... 8plfol.pdf