Oei? Hoe zat het met? buitenland betaling/versturen?
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Re: Oei? Hoe zat het met? buitenland betaling/versturen?
Twee keer een blok laten verzenden en een uitlaat, allemaal zonder problemen vanuit Belgie en rap verlopen.
-
andre562
- Frequent 4T-MSB visitor
Heb daar ook wel eens spul gekocht, binnen twee dagen stond het hier op de stoep,Jurrien schreef:Andere vraag, wel ontopic: is het veilig om iets op te laten sturen uit België? Ik las hier wel eens iets over pakketjes die er dan heel lang over doen, of kwijtraken...
Pipo op marktplaats blijkt ineens uit België te komen. Oei!
dit was wel van een bedrijf..
ss50,2x c320a en een cb 500four... cbr600f
-
Stoel
- 4T-MSB regular
- Bezit: Veel roest op drie wielen
Ik wacht nog steeds op iets vanuit België (dik een maand geleden betaald).
Na tig berichten eindelijk een antwoord; ik krijg het pakket steeds weer bij mij thuis bezorgd, ik probeer het morgen weer... right
Wat je sowieso moet doen voordat je je geld overmaakt, is zijn adres en telefoon nummer vragen (en verifiëren), dan kan je iig verhaal halen mocht er iets mis gaan.
Bij oudere gasten heb ik nooit problemen gehad, alleen van jochies van 16-18.
Na tig berichten eindelijk een antwoord; ik krijg het pakket steeds weer bij mij thuis bezorgd, ik probeer het morgen weer... right
Wat je sowieso moet doen voordat je je geld overmaakt, is zijn adres en telefoon nummer vragen (en verifiëren), dan kan je iig verhaal halen mocht er iets mis gaan.
Bij oudere gasten heb ik nooit problemen gehad, alleen van jochies van 16-18.
Precies hetzelfde gehad 
gehele proces vanaf de betaling tot ik m had vervangen, duurde van 23 september tot 6 april.....
Langer dan een half jaar dus.
gehele proces vanaf de betaling tot ik m had vervangen, duurde van 23 september tot 6 april.....
Langer dan een half jaar dus.
Ok, dus aan de post ligt het verder niet. Het gaat hier om een Belg die al wat ouder is dus dan laat ik het maar mooi opsturen.
het zal meer aan de "verkoper" liggen dan aan het land waar die woont.
Ik heb zowel met Belgische bedrijven en particulieren, meest goeie ervaringen.
Ook wat betreft terug storten ( bestelde en reeds betaalde artikel niet voorradig), retour zenden.
levertijden (post) ook niet heel lang ,dagje langer dan bij de gemiddelde Nederlandse internet aankoop.
Ik heb zowel met Belgische bedrijven en particulieren, meest goeie ervaringen.
Ook wat betreft terug storten ( bestelde en reeds betaalde artikel niet voorradig), retour zenden.
levertijden (post) ook niet heel lang ,dagje langer dan bij de gemiddelde Nederlandse internet aankoop.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok