Met Kippenverver Joost
Achterhoek's eigen ongeverfde Kip Thomas
Meester der navigatie en creatief urineren Simon Kots
Lelijkerd roP met n P.
En ik zei de gek!
Tot op de eind locatie, we zullen enkele pintermannen voor jullie overhouden!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Correct en tevens juist.nielspbr schreef:Dus je vind het niet erg als anderen sneller zijn, zolang het bier er nog maar staat
niels haalt gewoon een bami gedrocht van marktplaats en gaat lekker mee boeken.RobHonda schreef:Correct en tevens juist.nielspbr schreef:Dus je vind het niet erg als anderen sneller zijn, zolang het bier er nog maar staat
Maarum Niels, doe je mee dan? Zo'n winterrit is toch niks voor jou?
Waar heb je gelezen dat ik (niet) meedoe?RobHonda schreef:Correct en tevens juist.nielspbr schreef:Dus je vind het niet erg als anderen sneller zijn, zolang het bier er nog maar staat
Ik heb mijzelf ten strengste verboden nog een (rolling)frame te scoren. 4 is (meer dan) genoeg.butt head schreef:niels haalt gewoon een bami gedrocht van marktplaats en gaat lekker mee boeken.RobHonda schreef:Correct en tevens juist.nielspbr schreef:Dus je vind het niet erg als anderen sneller zijn, zolang het bier er nog maar staat
als hij de finish heeft gehaald krijgt hij een gemeente pils kan hij toch nog gezellig mee doen.
wie zegt er iets over een roling frame te kopen?nielspbr schreef:Ik heb mijzelf ten strengste verboden nog een (rolling)frame te scoren. 4 is (meer dan) genoeg.butt head schreef:niels haalt gewoon een bami gedrocht van marktplaats en gaat lekker mee boeken.RobHonda schreef:Correct en tevens juist.nielspbr schreef:Dus je vind het niet erg als anderen sneller zijn, zolang het bier er nog maar staat
als hij de finish heeft gehaald krijgt hij een gemeente pils kan hij toch nog gezellig mee doen.