kat monkey?

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Marinus84
4T-MSB addict

Bericht door Marinus84 »

Dilu schreef:bij mij zit er ook iets op me uitlaat. maar dat is een beetje een raar geval. want ik ben net gevallen omdat me stuurblokkeerde doordat me knieen ertegenaan kwamen :P en toen brak dat af, het zat vast aan het begin van de uitlaat bocht. maar er kan geen gas doorheen ofzo :? want het ziet eruit op het dicht is. en me brommer maakt nu een irritant geluid :evil: vanaf dat ding gaat er wel een slang naar ergens onder met tank/zadel. wat is dat, en waarom zit het dicht?
Het is een membraan dat erin zit.

Wat ik heb gedaan, dat ding van de uitlaatbocht geschroefd, in het gat een boutje gedaan met een ringetje van wat zachter metaal zodat het afsluit, de pakking er terug tussen en het hele handeltje zo strak aangedraaid als de bouten toelaten.

Nergens meer last van.
En zo klinkt met 72cc zelfs mijn ori pijpje leuk :D
Name of Steel

Bericht door Name of Steel »

boele, ga met NIX praten :lol:
eric123
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door eric123 »

ik heb hem er vandaag ook afgeropt die kat
heeft bijna geen effect
heb er een bout met vloeibare pakking en hard-rubberen ringen ingedaan
Franky
mobyletslet

Bericht door Franky »

Jurrien schreef:
robert schreef:
Dezelfde Jasper schreef:Naar de inlaat. De EGR (Exhaust Gas Recirculation, in NL ook wel UGR oftewel Uitlaat Gas Recirculatie) is alleen om milieu eisen te halen.
Haalt het rendement voorzover het werkt omlaag, dus haal hem er maar af.
waarom gaan ze geen 2takt pesten echt, die lui sporen niet... 70% olie verbranden van de olie die er in gaat is wel ok bedoelen ze...
Doen ze ook wel, het is niet voor niets dat je zoveel viertaktscootertjes hoort tegenwoordig...
2-takt scooters zitten al aardig in de problemen. Om ze milieu eisen te halen worden die dingen zover beknepen dat ze het niet goed meer doen.
Het eerste wat een goede scooter zaak ook doet als ze een nieuw scoot binnen krijgen is hem meteen aanpassen zodat hij het wel weer doet. (ik meen mij te herinneren dat er een veels te kleine sproeier inzat). Leuk die milieu eisen, maar het heeft weinig zin als de scoot voordat hij zijn eerste meter rijdt meteen weer aangepast wordt :P
Plaats reactie