Honda ss50 5 bak> Honda Benly!

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
BasC50
4T-MSB regular

Bericht door BasC50 »

wat ik me afvraag
bij deze 5bak

is het dan 1N2345?
en van de 1 naar de 2 moet je dan, net als bij 'n C, 2 keer trappen/tikken?

verder super ding.
Afbeelding
Nicholas
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Nicholas »

mooie brommer!, maar ik vind het zadel wat te kort? :?
Rene ss50
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Rene ss50 »

BasC50 schreef:wat ik me afvraag
bij deze 5bak

is het dan 1N2345?
en van de 1 naar de 2 moet je dan, net als bij 'n C, 2 keer trappen/tikken?

verder super ding.
Het is 1n2345 hetzelfde schakelen als een nederlandse 4bak alleen zitten de versnellingen een stuk dichter op elkaar zo kanje erg snel doorschakelen in blijf je in een hoger toerental
Rene ss50
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Rene ss50 »

Lennaert schreef:Iid super net ding, top man 8)

Moet je nou ook een apart vliegwiel hebben voor een vvv cdi, of alleen een andere unit?
de verhouding van een c90 vliegwiel als dat bedoelt is wel anders dan deze, de cdi unit ook. Dit komt omdat je bij een korte slag kruk een ander onstekingstijdstip hebt dan een lange slag c90 kruk, je kan niet zomaar wat gaan wisselen en bv een c90 cdi op een 6v blok pasmaken. Ik heb een hele set gekocht dus een vliegwiel grondplaat en een cdi unit dit alles is 6volt en vervroegend :)
MJB
4T-MSB regular

Bericht door MJB »

Zo dat ding glimt zeg! Echt heel mooi :D
Name of Steel

Bericht door Name of Steel »

wel jammer dat je geen chrome oliepijlstokje heb!
Spherius
chaly's angel
Bezit: Grotestoeremannenmotor

Bericht door Spherius »

bamiblokken hebben een "chromen" opzetstukje. Liet los toen ik dopje eraf wilde draaien :lol: .

Maar goed, er moet geen immi op deze mooie fiets. Kleur tank kon miss iets lichter om in de buurt van K1 te komen, maar ieder zijn eigen stijl :)
**Hona is Tjoei**
roow
4T-MSB zombie

Bericht door roow »

SingaBernd schreef:
mertun schreef:
Tuinslet© schreef:
Mike Mechanic schreef:
Skypager schreef:
:P
Rene ss50
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Rene ss50 »

Spherius schreef:bamiblokken hebben een "chromen" opzetstukje. Liet los toen ik dopje eraf wilde draaien :lol: .

Maar goed, er moet geen immi op deze mooie fiets. Kleur tank kon miss iets lichter om in de buurt van K1 te komen, maar ieder zijn eigen stijl :)
ja de tank moet nog een keer als dr weer wat geld is, dit laat ik dan doen maar dan helemaal orgineel... en inderdaad liever geen immi dingen op de plof :) De buddy overtrek is ook immi, dit omdat er geen nieuwe orgineel te koop zijn. Ik hoop nog een keer op een goede tweedhands dat staat vast een stuk beter. Het mooie van orginele Honda onderdelen vind ik dat de kwaliteit er gewoon van af straalt.
gwoon_tom
4T-MSB beginner

Bericht door gwoon_tom »

het is een engelse k1 toch?

misschien een domme vraag maar is het engelse orig. niet een grijs frame?, en hoort dat lange chrome achterspartbord?(ik moet zeggen dat ik het erg mooi vind staan). Ik heb er zelf niet zo veel verstand van.
Chappy
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Chappy »

Spherius schreef:bamiblokken hebben een "chromen" opzetstukje. Liet los toen ik dopje eraf wilde draaien :lol: .

Bij mij liet ie ook los. Tot op heden is dat ding nog steeds los, peilstokje moet ik er nog steeds uithalen met een waterpomp tang. Maar tot op heden is dat het enige mankement aan mijn bami, stukken beter als ik verwacht had dus :P

Verder, erg mooie ss50. Chrome/gepolijst carter staat in dit geval niet eens heel verkeerd.
Afbeelding
DJ Pierre
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door DJ Pierre »

Echt een mooie ss idd, niets aan toe te voegen.

Olietempmetertje staat ook altijd leuk ipv de plasic dop. Ori kleuren vind ik nooit zo belangerijk, als het maar mooi gespoten/gecoat is.
Mopetting is a crime
jos123
4T-MSB addict
Contacteer:

Bericht door jos123 »

ik denk dat deze SS nu niet meer bestaat. ik heb namelijk de wielen (voor en achter incl vork) in mijn ss zitten.
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?

Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Volgens mij ligt hier de tank.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie