Honda ss50 5 bak> Honda Benly!
-
Rene ss50
- Frequent 4T-MSB visitor
Het is 1n2345 hetzelfde schakelen als een nederlandse 4bak alleen zitten de versnellingen een stuk dichter op elkaar zo kanje erg snel doorschakelen in blijf je in een hoger toerentalBasC50 schreef:wat ik me afvraag
bij deze 5bak
is het dan 1N2345?
en van de 1 naar de 2 moet je dan, net als bij 'n C, 2 keer trappen/tikken?
verder super ding.
-
Rene ss50
de verhouding van een c90 vliegwiel als dat bedoelt is wel anders dan deze, de cdi unit ook. Dit komt omdat je bij een korte slag kruk een ander onstekingstijdstip hebt dan een lange slag c90 kruk, je kan niet zomaar wat gaan wisselen en bv een c90 cdi op een 6v blok pasmaken. Ik heb een hele set gekocht dus een vliegwiel grondplaat en een cdi unit dit alles is 6volt en vervroegendLennaert schreef:Iid super net ding, top man 8)
Moet je nou ook een apart vliegwiel hebben voor een vvv cdi, of alleen een andere unit?
-
Rene ss50
ja de tank moet nog een keer als dr weer wat geld is, dit laat ik dan doen maar dan helemaal orgineel... en inderdaad liever geen immi dingen op de plofSpherius schreef:bamiblokken hebben een "chromen" opzetstukje. Liet los toen ik dopje eraf wilde draaien.
Maar goed, er moet geen immi op deze mooie fiets. Kleur tank kon miss iets lichter om in de buurt van K1 te komen, maar ieder zijn eigen stijl
Bij mij liet ie ook los. Tot op heden is dat ding nog steeds los, peilstokje moet ik er nog steeds uithalen met een waterpomp tang. Maar tot op heden is dat het enige mankement aan mijn bami, stukken beter als ik verwacht had dusSpherius schreef:bamiblokken hebben een "chromen" opzetstukje. Liet los toen ik dopje eraf wilde draaien.
Maar goed, er moet geen immi op deze mooie fiets. Kleur tank kon miss iets lichter om in de buurt van K1 te komen, maar ieder zijn eigen stijl
Verder, erg mooie ss50. Chrome/gepolijst carter staat in dit geval niet eens heel verkeerd.

-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
ik denk dat deze SS nu niet meer bestaat. ik heb namelijk de wielen (voor en achter incl vork) in mijn ss zitten.
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>