Honda chaly cf50
-
cor
- 4T-MSB addict
- Bezit: Ss50z , cb50, chaly en monkey
Re: Honda chaly cf50
Oké, kan vest origineel zijn maar alle kabels zijn gewoon aan elkaar verbonden door In elkaar draaien en een stukje tape erom ( prutswerk) ook is er ooit hier en daar roze gespoten waardoor veel kabels nu roze zijn en kleuren dus niet te zien, ook zitten de kleuren die wel zichtbaar zijn verbonden met een andere kleur dus makkelijk is het niet zo, maar goed met veel geduld zal het wel goed komen.
-
cor
- 4T-MSB addict
Tussendoor bezig met het frame schuren en toen kwam dit onder de verf vandaan( chaly is ooit rood geweest)
Schiet lekker op nu, veel kleine delen al voorzien van gele kleur( moet alleen nog 2 k blanke lak over), frame spuit ik gelijk met 2k verf. ( koolzaadgeel). Vanavond of mrg wat fotos plaatsen.
Schiet lekker op nu, veel kleine delen al voorzien van gele kleur( moet alleen nog 2 k blanke lak over), frame spuit ik gelijk met 2k verf. ( koolzaadgeel). Vanavond of mrg wat fotos plaatsen.-
cor
- 4T-MSB addict
Weer een stukje verder, helaas zijn de velgen vanbinnen uit doorgerot, ook nog even een dempertje voor in de chaly uitlaat gemaakt.

- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Split rim life...
-
cor
- 4T-MSB addict
Weer wat onderdelen binnen. Ben nu eigenlijk zover om in kleur te gaan spuiten maar het is wachten op warm weer ( gelukkig geen haast). Verder aan de gang met een vaste plaats voor de accu en cdi, spaningsregelaar ,dit komt allemaal onder het zadel(waar normaal ook de accu zit) . Heb daar nu een plaat voor gemaakt waar alles netjes op komt.
-
cor
- 4T-MSB addict
Langzaam maar zeker heb ik de onderdelen kompleet( nieuwe delen die nodig waren) en staat de chaly klaar in de witte primer om geel gespoten te worden, alle delen die nog gespoten moeten worden zijn klaar voor een nieuwe laag verf. Ondertussen nog wat kleine dingen opknappen( lees, poetsen, polijsten) en dan maar afwachten tot warmer weer want geel ga ik echt niet in mijn schuur spuiten. Hier nog een foto van het voorspatbord die al 40 jaar oud is en waar ik veel werk aan heb gehad. Je kunt zien dat er delen missen maar ik had geen zin om deze te maken ( kan ik wel), zo kan ik hem later ook wel bevestigen me mooie beugeltjes.

-
Ronaldo
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina - Locatie: Omgeving Den Haag
Ziet er al goed uit.
Wat zijn trouwens je exacte plannen qua chaly. Gewoon origineel houden, brommer kenteken en rijden of ga je hem bijv verlagen etc
Wat zijn trouwens je exacte plannen qua chaly. Gewoon origineel houden, brommer kenteken en rijden of ga je hem bijv verlagen etc
-
cor
- 4T-MSB addict
Eerst origineel houden en later misschien veranderen.
-
cor
- 4T-MSB addict
Vandaag warm genoeg om te spuiten, dus we gaan lekker geel spuiten en blanke lak, we zullen zien hoe mooi het gaat worden, heb er het volste vertrouwen in.
-
cor
- 4T-MSB addict
Spuiten gaat goed, maar is niet gemakkelijk vanwege de kleur geel, gelukkig heb ik witte primer gebruikt waardoor het beter dekt maar dit is niet een kleur om heel vaak te spuiten vind ik,ach ja het is mooi geworden en ligt/ staat nu te drogen.paar dagen laten uitharden en dan beginnen met opbouwen ( het leukste werk). Binnenkant is niet gespoten( zie je toch niet) , deze heb ik gestraald met grit en daarna voorzien van een roestomvormer en primer ineen( om zeker te zijn dat alle roest weg is) daarna voorzien van epoxy 2k primer en als laatste laag een dikke laag antisteenslag, moet naar mijn mening voldoende zijn om van de roest af te zijn en een goede bescherming, foto’s komen nog.
-
Ronaldo
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina - Locatie: Omgeving Den Haag
Kijk, dat ziet er Direct veelbelovend uit.
- SeeWhy50
- 4T-MSB regular
- Bezit: CY50 (1978)
Bezat: XR75, P50 en TS50 - Locatie: Omgeving Den Haag
Goh, ik had ook al zo'n dag.
Bij mij was het een ander kleurtje maar mooi geel is ook zeker niet lelijk
Groeten,
Danny
Niet zeuren, de aarde is plat, en daar houden we het voorlopig op. Ga je over de rand dan val je er vanaf.
Danny
Niet zeuren, de aarde is plat, en daar houden we het voorlopig op. Ga je over de rand dan val je er vanaf.