Net ff gekeken, maar product is net als een bitcoin snoeihard gestegen tot over de €310,00 en dat noem ik nu geen cheap ass setje meer... ik betaalde tussen de 160-190 vrolijke Euri's, cheap ass dus. Ben slecht met bonnetjes en kan het zo snel niet terugvinden dus kan voor nu niet zeggen welk setje het nu exact was.
Dit setje heeft een gelagerde nokkenstok, vind ik een groot voordeel. Dus een ot kopje met een upgrade
Inmiddels loopt het perfect, heb er nog niet mee gereden omdat er nog wat details verholpen moeten worden van m'n C50.. euh C70 nu
Mijn volgende project gaat qua cilinder en kop uit China komen. Iedereen kan daar boodschappen doen. Kans op BTW/invoerrechten? ik zal dat betalen met liefde want zelfs dan is er voldoende budget over voor een flinke doos sigaren, een paar nette biertjes een goeie bougie en 2 liter motorolie
En nope, ik ben geen China gekkie. Ik bekijk het aangeboden spul met twijfelende blik en bij voorkeur gewoon org. HM. Maar als het uit balans is qua kosten... tsja dan ga ik voor een onderbouwd alternatief wat mij, tot nog toe, prima bevalt.
Ik zal proberen ff met je mee te zoeken vanavond/morgen, ook losse kopjes zijn er in overvloed.