ik vraag mij dan af of iemand dit dan mooi vind, is alles dadelijk aangepakt en dan rij ik zo rond met deze tank..
Nou lijkt mij zelf niet.. Even voor de duidelijkheid, de tankdop is nieuw..
ik heb geen problemen met andere merken, als het maar Honda is
zou kunnen heb er nog niet naar gekeken, zo ja dat is dat erg slecht gedaan Ben alleen bezig geweest met ontroesten.
en nu met het blokkie. wil weer teveel dingen in 1 keer doen natuurlijk..
Ga nu uitrusten op mijn werk ..
tot morgen weer.
Ik denk dat ze keer clear coat over hebben gedaan. In mijn ogen nog steeds mooier dan een overgespoten tank. De lijnen zijn ook gespoten en niet geplakt.
In deze staat krijg je meer voor je tank dan dat je voor de hele brommer hebt betaald. Als je hem overspuit is deze verzamelwaarde iig weg.
dat kan wel kloppen, maar ik knap hem op voor mij zelf om eerlijk te zijn, niet voor een verzamelaar.
En het is dat ik erbij schreef wat ik voor de brommer heb betaald , maar verder doet dit ook niemand.
Maar goed ik spuit hem dus over, dat staat vast.
ben nu nog steeds met de blokkie bezig om in elkaar te zetten, zuiger zit er net in en ben nu de cil. kop in elkaar aan te zetten
het is voor mij net Lego.. puzzelen dus.
gr henk
Ik denk eigenlijk dat de tank wel in de originele lak staat, en dat het veelal vuil is. Ik vind het persoonlijk wel mooi, die patina. En ik denk als je gaat poetsen, de tank nog zeker de helft van alle vlekken en plekken kwijt raakt. Uiteraard blijft echte lakschade aanwezig. Maar je mag het zelf beslissen natuurlijk. Tanks liggen niet meer voor het oprapen, daarom dat sommigen onder ons veel waarde hechten aan een originele tank in originele lak.
Beter een goede niet roestige overgespoten tank dan een roestige niet overgespoten tank die binnen een paar jaar is doorgerot. Zo denk ik erover. Als ik ze voor de handel had verkocht ik ze zo als ze zijn want dat levert schijnbaar het meeste op.