DE TANK, NU met Ceedrietus.. en NU ook met hobbyhoek!

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
john
4T-MSB zombie
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50

Bericht door john »

stangenstoter schreef:die hangt al aan de kapstok! :D

SBloke schreef:bewijst maar weer wat een Cee allemaal kan hebben voordat deze de geest geeft.

:D

met fatsoenlijk en geregeld onderhoud kun je alles in elk denkbare omstandigheid rijdend houden dus zo ook deze cee, garant voor minstens 300kilometer rijgenot per week..

john schreef:heerlijk gebakje.
zo hoort het gewoon een berg onderdelen bij elkaar gooien en kijken wat je ermee kan doen en in elkaar bakken 8)

gelukkig lijkt het makkelijker dan het is.. tussen het vinden en pasmaken en het uiteindelijke monteren van onderderdelen gaat soms wel een paar maanden zitten, puur omdat ik er zelf helemaal tevreden over wil zijn en het me echt aan moet staan.. de afwerking is op het moment wat anders, dat komt ooit nog wel eens maar eerst nog wat dingetjes wegwerken die ik er ooit te klakkeloos tegenaan heb gehangen maar het blijft continu een groot compromis tussen functionaliteit en vormgeving.. de ene keer kom ik wat dichter in de ene richting als de andere kee
r..
ik ken het probleem. ik heb een keigaaf tankje wat erg op een huls lijkt van een tankkanon. (oude mutsibutsi demper) maar de goede plek vinden is een ramp.

maar over functioneel gesproken. die kisten op je voorvork. gaat je voorvork daar niet super kut van sturen met al dat gewicht?
enne kán er iemand achterop?

enne wat zit er achter je kapje links (waar normaal je sleutel zit)
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
Larss50

Bericht door Larss50 »

Ik vind Tank wel een zeer goede benaming voor deze Cee:P hahah echt wel vet maar laat het weer te erg worden want dat is ook weer niks
stangenstoter
4T-MSB regular

Bericht door stangenstoter »

john schreef:ik ken het probleem. ik heb een keigaaf tankje wat erg op een huls lijkt van een tankkanon. (oude mutsibutsi demper) maar de goede plek vinden is een ramp.

maar over functioneel gesproken. die kisten op je voorvork. gaat je voorvork daar niet super kut van sturen met al dat gewicht?
enne kán er iemand achterop?

enne wat zit er achter je kapje links (waar normaal je sleutel zit)
mischien het tankje en je lasapparaat naast je brommer neerzetten en dan nog eens proberen als je net uit de kroeg komt..

op het moment kan er nog niemand achterop, of je moet elkaar wel heel erg lief vinden maar een duozadel komt ooit nog wel.. met de oude achterkant trouwens al een paar keer naar de westcoast gereden met zn tweeen erop, ging prima.. en het ding stuurt eigenlijk nog wel prima met die kistjes alhoewel ik het soms ook amper meer merk als de sporing niet klopt, op een gegeven moment weet je gewoon niet beter..

linker kistje omvat trouwens aluminium mesdings om in te koken, een esbitbrandertje en een heleboel blokjes esbit en oh nog een seinzaklamp en een soldeerboutje op gas.. in het rechter kistje zit een heus ehbo setje met thermo deken voor als er iets mis zou gaan.. :D

en achter het linker zijkapje zitten een zekeringkastje en een amperemeter.. :D toen in luxemburg mn lichtspoel verbrand door sluiting, daarna ergens bij gouda mn komplete koplamphuis-kabelboom afgebrand door de hitte van de H4 lamp en daarna alles maar opnieuw aangelegd met op 7,5A gezekerde hittebestendige bedrading..
stangenstoter
4T-MSB regular

Heej laatst nog wat fototjes van't ding gemaakt; zoek de 48 verschillen.. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BC/MC "De Ruige Rukkers" 8-)

A C50 can be any color, as long as it's FLAT BLACK.
chaly-dude
chaly's angel
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

ik blijf hem coowl vinden 8)
B&DHC
4T-MSB addict

Bericht door B&DHC »

Prachtig!
pirtre
4T-MSB regular

Bericht door pirtre »

echt heel dik die c 8) 8)
Daan
4T-MSB regular
Bezit: 2,5 C50-H
Citroën GSA

Bericht door Daan »

Lekker stuk, dat is het. 8)
wat is er met z'n voorspatje gebeurd?
Net pindakaas gegeten dus.
Jolijn
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Jolijn »

Gaaf ding! 8)
stangenstoter
4T-MSB regular

ha dankt u allen! :D

dat voorspatbordje was nieuw en paste pas goed na een goed uur met de verfbrander spelen maar helaas ging ik een paar weken later op m'n kant en bleef het spatje in de blubber staan, dus toen heb ik'm maar iets korter gemaakt.. ach het is weer eens iets anders.. :D

Spherius
chaly's angel
Bezit: Grotestoeremannenmotor

Bericht door Spherius »

Mooie kiekjes!
**Hona is Tjoei**
Daan
4T-MSB regular
Bezit: 2,5 C50-H
Citroën GSA

Bericht door Daan »

Krijg je nu niet allemaal blub in je bek dan?
Net pindakaas gegeten dus.
stangenstoter
4T-MSB regular

Dankje patje! :D achtergrond is prachtig mooi stukje achterhoek richting m'n werk..

Van dat spatje weet ik't zelf ook nog niet zo goed, op de foto's ziet het er minder goed uit dan in het echhie, de fotos zijn zo'n beetje vanaf knie/heuphoogte genomen dus je kijkt er ook wel een beetje onder..

Er komt trouwens nog een moddervegertje in het spatbordje, het spat inderdaad nog een beetje.. :lol:

Spherius
chaly's angel
Bezit: Grotestoeremannenmotor

Bericht door Spherius »

die eerste is wel wat voor op de cover van een magazine ofzo 8)
**Hona is Tjoei**
stangenstoter
4T-MSB regular

Haha het zal niet de eerste keer zijn.. :D 8)

Plaats reactie