ik ken het probleem. ik heb een keigaaf tankje wat erg op een huls lijkt van een tankkanon. (oude mutsibutsi demper) maar de goede plek vinden is een ramp.stangenstoter schreef:die hangt al aan de kapstok!
SBloke schreef:bewijst maar weer wat een Cee allemaal kan hebben voordat deze de geest geeft.
met fatsoenlijk en geregeld onderhoud kun je alles in elk denkbare omstandigheid rijdend houden dus zo ook deze cee, garant voor minstens 300kilometer rijgenot per week..
john schreef:heerlijk gebakje.
zo hoort het gewoon een berg onderdelen bij elkaar gooien en kijken wat je ermee kan doen en in elkaar bakken 8)
gelukkig lijkt het makkelijker dan het is.. tussen het vinden en pasmaken en het uiteindelijke monteren van onderderdelen gaat soms wel een paar maanden zitten, puur omdat ik er zelf helemaal tevreden over wil zijn en het me echt aan moet staan.. de afwerking is op het moment wat anders, dat komt ooit nog wel eens maar eerst nog wat dingetjes wegwerken die ik er ooit te klakkeloos tegenaan heb gehangen maar het blijft continu een groot compromis tussen functionaliteit en vormgeving.. de ene keer kom ik wat dichter in de ene richting als de andere keer..
maar over functioneel gesproken. die kisten op je voorvork. gaat je voorvork daar niet super kut van sturen met al dat gewicht?
enne kán er iemand achterop?
enne wat zit er achter je kapje links (waar normaal je sleutel zit)