je mag de kentekenplaat niet schuin monteren, klinkt misschien stom, maar aantal hier in de buurt hebben al bekeuringen gekregen voor een te schuine kentekenplaat en dat kost je al gauw 35 eurostyliebosch schreef:uitlaat is leip
wat je moet doen.. andere koplamp.. andere achterlichten je kenteken schuin monteren andere banden en die sticker vink eigenlijk nog best wel wat hebben(sja het is geen honda gezeur)
maar uitlaat is echt te leip
mijn pbr UPDATE!!
-
Dxnny
-
Dxnny
ja okay, maar zoals hij bedoelt is de kentekenplaat niet meer goed zichtbaarnielspbr schreef:Bij mij stond de onderste helft van m'n nummerplaat opeens 45 graden naar voren na een steile verkeersdrempel. Nu staat de onderste helft 45 graden naar achteren en de plaat is nog steeds goed leesbaar.Dxnny schreef:je mag de kentekenplaat niet schuin monteren, klinkt misschien stom, maar aantal hier in de buurt hebben al bekeuringen gekregen voor een te schuine kentekenplaat en dat kost je al gauw 35 eurostyliebosch schreef:uitlaat is leip
wat je moet doen.. andere koplamp.. andere achterlichten je kenteken schuin monteren andere banden en die sticker vink eigenlijk nog best wel wat hebben(sja het is geen honda gezeur)
maar uitlaat is echt te leip
Ik heb eens zitten kijken of de hele plaathouder 45 graden gebogen kon worden maar er zit een erg stevigebeugel achter de nummerplaatbevestiging.
-
Master_Of_Dax
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
nu natuurlijk wel roow..roow schreef:past zeker weer niet door zo'n uitlaat...hondaa48 schreef:mja.. weer zo'n detail.. jammer dat ie tegen de muur leunt.. wat kost een standaart nou?.
ziet er verder wel strak uit.
Groet, Paul
Stomme dingen
Met die dubbele uitlaat moet een bok toch zeker kunnen
maar idd met die V8 kun je geen bok op je brommer zetten.
Ik zie het nu, lag een beetje te slapechaly-dude schreef:nu natuurlijk wel roow..roow schreef:past zeker weer niet door zo'n uitlaat...hondaa48 schreef:mja.. weer zo'n detail.. jammer dat ie tegen de muur leunt.. wat kost een standaart nou?.
ziet er verder wel strak uit.
Groet, Paul
Stomme dingen
Met die dubbele uitlaat moet een bok toch zeker kunnen![]()
maar idd met die V8 kun je geen bok op je brommer zetten.
heb jij de PBR van querijn beyer weleens gezien?MJB schreef:Uitlaat is echt heel vet! Het enige jammere aan de hele brommer vind ik de koplamp. Best veel PBR's zijn best mooi maar hebben zo'n lelijke unit voorop. Maar jij zal hem vast mooi vinden anders had je hem er niet op gezet
voorkapje is echt gruwelijk daar namelijk, staat gewoon heel racy, daarvoor koop je ook een PBR, als je classic look wil moet je daxje of monkey kopen
pwoap pwoap pwaaaap
-
argènteoluna
- Frequent 4T-MSB visitor