Honda ss50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Camiel
4T-MSB addict
Bezit: SS50

Bericht door Camiel »

En als je nog een origineel SSpijpje moet lenen, je weet waar m'n huis woont. Mijn brommer ligt toch uit elkaar.
Honda SS50 125cc 49cc
jan1
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jan1 »

Halodax schreef:^GAAP^

ziet er dik uit jan! blauwe tank met witte striping staat denk ik nog beter maar das smaak.
als je nog spiegels wil lenen/kopen ik heb 2 splinternieuwe spiegeltjes met losse stuurklemmen van motozoom liggen hier.
alleen door mij, niels en een rdw keurmeester ingekeken :lol:
Thanxs voor je commentaar en het aanbod, ik houd het in mijn achterhoofd :wink: . Morgen mijn laatste tentamen, dan eindelijk vakantie en dus tijd om te gaan klussen.
Camiel schreef:En als je nog een origineel SSpijpje moet lenen, je weet waar m'n huis woont. Mijn brommer ligt toch uit elkaar.
Top, zo iemand zocht ik nog! Waarom en hoe lang ligt je ss btw uit elkaar?
RobbM
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door RobbM »

nette ss hoor,

maar hoe bevalt die r-desgin jou onder je ss? kwa geluid en pasvorm?
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!
Camiel
4T-MSB addict
Bezit: SS50

Bericht door Camiel »

superboerjan schreef:
Camiel schreef:En als je nog een origineel SSpijpje moet lenen, je weet waar m'n huis woont. Mijn brommer ligt toch uit elkaar.
Ben hem grotendeels aan het opknappen, dus naven, voorvork, losse onderdeeltjes als remstang en remanker, en blok polijsten, frame laat ik poedercoaten bij Van Ommen, nieuwe chromen spaken in m'n velgen, losse onderdelen als remkabel, as, moertjes, boutjes etc allemaal nieuw bij rovaza. Dus hij ligt waarschijnlijk nog wel minstens tot begin augustus uit elkaar.
Honda SS50 125cc 49cc
jan1
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jan1 »

RobbM schreef:nette ss hoor,

maar hoe bevalt die r-desgin jou onder je ss? kwa geluid en pasvorm?
Thanks!

Pasvorm: het uiterlijk is prima, ook qua verhoudingen, rem doet het ook fijn. Alleen voor een persoon achterop is het kut met het plaatsen van een rechtvoet (stepje past er niet - uitgeklapt - op). Geluid: fijne brom op 97cc en 108cc zc, ik had er minder van verwacht voor dit geld.
Camiel schreef:
superboerjan schreef:
Ben hem grotendeels aan het opknappen, dus naven, voorvork, losse onderdeeltjes als remstang en remanker, en blok polijsten, frame laat ik poedercoaten bij Van Ommen, nieuwe chromen spaken in m'n velgen, losse onderdelen als remkabel, as, moertjes, boutjes etc allemaal nieuw bij rovaza. Dus hij ligt waarschijnlijk nog wel minstens tot begin augustus uit elkaar.
Je broer was hier net en vertelde het al. Sterk werk ouwe!
Plaats reactie